Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som köpt Apple Watch 4

Tråden skapades och har fått 467 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Beställer en idag för leverans om en vecka. ”Tror ” det blir vanliga GPS varianten 44 mm

Ursprungligen av adress@mac:

Beställer en idag för leverans om en vecka. ”Tror ” det blir vanliga GPS varianten 44 mm

Är så sjukt sugen jag med på gps 44mm men jag vet redan nu att min sambo kommer att styckmörda mig per omgående om jag köper ännu en AW ?

Tre olika enheter öppna med butikens "strax öppnar vi"-vänteloop. iPaden var snabbast. Apple Watch Series 4 GPS, 44 mm aluminiumboett i guld bokad.

Ursprungligen av adress@mac:

Beställer en idag för leverans om en vecka. ”Tror ” det blir vanliga GPS varianten 44 mm

”Tror” är alltid relativt. Det blev en
Apple Watch Series 4 GPS + Cellular, 44 mm aluminiumboett i silver med sportloop i snäckskal
Leverans 21 september - om en vecka.
Nu är det bara att sälja mod 3 42 mm......

  • Medlem
  • Borås
  • 2018-09-14 09:19

Jag beställde 2 st nu, em till mig och en till frun. Vi uppgraderar från den första modellen, har inte bytt AW innan. Är det något man bör tänka på, hur gör man?

S4 GPS + Cellular, 44 mm svart aluminiumboett med sportloop
Planerad leverans måndag - räknade med det eftersom det tar en dag extra (dvs helgen) till oss

Men hoppas på fredag...

Körde med dator från jobbet samt telefon uppkopplad via mobilnätet för att öka chanserna

Ursprungligen av Ola:

Jag beställde 2 st nu, em till mig och en till frun. Vi uppgraderar från den första modellen, har inte bytt AW innan. Är det något man bör tänka på, hur gör man?

Numera är det enkelt att byta. Telefonen snackar dig igenom hela processen.

  • Medlem
  • Borås
  • 2018-09-14 09:23

Måste man själv ta emot paketet eller kan min fru kvittera ut det? Det är beställt hem till oss.

Blev en silver 44mm Nike+ GPS, surt att vänta extra på Nike+ varianten men de va det enda band jag ville ha

Ursprungligen av Ola:

Jag beställde 2 st nu, em till mig och en till frun. Vi uppgraderar från den första modellen, har inte bytt AW innan. Är det något man bör tänka på, hur gör man?

Jag brukar ta bort aktiveringslåset från min gamla AW och från kontot på iCloud.

Därefter återställer du från backup till den nya, Volla, allt ser ut som innan.

Ursprungligen av Ola:

Måste man själv ta emot paketet eller kan min fru kvittera ut det? Det är beställt hem till oss.

Din fru kan ta imot det hemma. Min förra klocka styrdes dock direkt till ett utlämningsställe ändå, en pizzeria flera km bort med knasiga öppettider.

Tips är att du förreggar dig på de fraktbolaget Apple använder, FedEx eller DHL. Då kan du styra paketet mer under resan.

Ursprungligen av Cancerman:

Är så sjukt sugen jag med på gps 44mm men jag vet redan nu att min sambo kommer att styckmörda mig per omgående om jag köper ännu en AW ?

Du får ju sälja din gamla och dra av det på den nya.

Öööö... beställde så gott som direkt efter sidan "öppnat" och fick först kort leveransdatum. Men nu när jag kikar in så står det 10-14 Oktober.

Ursprungligen av primu[s]®:

Öööö... beställde så gott som direkt efter sidan "öppnat" och fick först kort leveransdatum. Men nu när jag kikar in så står det 10-14 Oktober.

Samma här, sidan sa 21 sep fast mailet ger nu 26-1 okt. Inte lika illa som dig men ändå...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-09-14 11:03

Beställde direkt när butiken öppnade igen och med upphämtning i butik.

AW4 GPS+Cell i rostfritt stål och 44mm. Hoppar då från Series 0 till Series 4.

Ursprungligen av SirGadden:

Blev en silver 44mm Nike+ GPS, surt att vänta extra på Nike+ varianten men de va det enda band jag ville ha

Jag hoppas att de kommer lösa senare. Jag gillade reflexen

Ursprungligen av andlin76:

Samma här, sidan sa 21 sep fast mailet ger nu 26-1 okt. Inte lika illa som dig men ändå...

Har väl mycket att göra med kombinationen vilken leveranstid man får. Har fortfarande 21/9 Express som leverans. Pengarna drogs på eftermiddagen. Så allt verkar fungera.....

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-09-15 09:38

Vad kan man få för en AW3 aluminium silver med gps om man ska sälja den för att inte bli lynchad av sambon vid köp av en AW4? ?
Någon som har ett hum?

Ursprungligen av Talla:

Vad kan man få för en AW3 aluminium silver med gps om man ska sälja den för att inte bli lynchad av sambon vid köp av en AW4? ?
Någon som har ett hum?

Du kan alltid testa vad Apple skulle ge dig https://sw-applegiveback.brightstar.com

En s2 gav inte mycket

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-09-15 11:51

Jag gjorde en koll där på min AWS3, nyskick med garanti kvar och bara 1600 kr... :/

Ursprungligen av Talla:

Vad kan man få för en AW3 aluminium silver med gps om man ska sälja den för att inte bli lynchad av sambon vid köp av en AW4? ?
Någon som har ett hum?

Kolla på https://mresell.se Kanske 17-1800kr
Dom är fruktansvärt smidiga att ha och göra med. Du får svar direkt om du knappar in serienummer.

Går det att välja andra band än dom som finns på hemsidan om man köper i en Apple Store i stället för på webben?

Ursprungligen av adress@mac:

Har väl mycket att göra med kombinationen vilken leveranstid man får. Har fortfarande 21/9 Express som leverans. Pengarna drogs på eftermiddagen. Så allt verkar fungera.....

Nu bör det vara säkert med leverans på fredag.

Någon som vet någon mer affär (förutom Apple Store) som visar datum för leverans av klockan ?

Den finns upplagd för förbeställning i de flesta butiker numera, men man ser ju inte när leveransen förväntas bli.

Om man nu vill ha den på fredag känns nästan säkrare att vänta och se om den finns i lager hos någon butik ?
(eftersom jag inte var snabb nog att beställa kl 09.00 igår)

Ursprungligen av morberg:

Går det att välja andra band än dom som finns på hemsidan om man köper i en Apple Store i stället för på webben?

Nej

Jag beställde 4an 40 mm aluminium GPS + cell. Lev fredag (sålde min AW2 för 1500)

Hoppas nu bara fler operatörer än 3 snart stödjer eSim.

Ursprungligen av Pulver:

Någon som vet någon mer affär (förutom Apple Store) som visar datum för leverans av klockan ?

Den finns upplagd för förbeställning i de flesta butiker numera, men man ser ju inte när leveransen förväntas bli.

Om man nu vill ha den på fredag känns nästan säkrare att vänta och se om den finns i lager hos någon butik ?
(eftersom jag inte var snabb nog att beställa kl 09.00 igår)

Undrar hur kan man få tag på AW nu på fredag 21/9, någon som vet var kan man förbeställa och få den 21/9?

Tacksam

Ursprungligen av el gringo:

Jag beställde 4an 40 mm aluminium GPS + cell. Lev fredag (sålde min AW2 för 1500)

Hoppas nu bara fler operatörer än 3 snart stödjer eSim.

Hade du den lilla modellen innan ?

Ursprungligen av sajaaals:

Undrar hur kan man få tag på AW nu på fredag 21/9, någon som vet var kan man förbeställa och få den 21/9?

Tacksam

Nu? Troligen ingenstans eftersom trycket på S4 är högre än förväntat.

Ursprungligen av BlackSmp:

Nu? Troligen ingenstans eftersom trycket på S4 är högre än förväntat.

Skulle vara på Blocket där nån gam kommer sälja dom för det dubbla.

Bevaka tråden