Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nackdelar med Apple Watch Nike+?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2018-09-13 09:57

Jag skall uppgradera till en Apple Watch Series 4. Finns det någon nackdel med Nike-versionen kontra den vanliga? De kostar lika mycket och man får fler urtavlor mm. Utbudet på färger och armband är olika men finns det andra skillnader?

Ursprungligen av Ola:

Jag skall uppgradera till en Apple Watch Series 4. Finns det någon nackdel med Nike-versionen kontra den vanliga? De kostar lika mycket och man får fler urtavlor mm. Utbudet på färger och armband är olika men finns det andra skillnader?

Senare tillgänglighet är enda nackdelen förutom de skillnader som du nämner

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-13 12:44

Nej, armbandet och urtavlorna är det som skiljer.
Jag tror inte man kan avinstallera nike appen, skulle väl vara enda nackdelen.

Ursprungligen av Json_81:

Nej, armbandet och urtavlorna är det som skiljer.
Jag tror inte man kan avinstallera nike appen, skulle väl vara enda nackdelen.

Har AW3 Nike, jo går att avinstallera Nike appen på den modellen iallafall. Testade nyss.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-13 16:35
Ursprungligen av andlin76:

Har AW3 Nike, jo går att avinstallera Nike appen på den modellen iallafall. Testade nyss.

Sedär ja, har inte provat på min (också AW3 Nike) men hade för mig jag läste det innan jag köpte den.
Kan inte påstå att jag haft problem med att få plats med appar på klockan

Undrar lite själv. Finns dom vanliga urtavlorna och funktionerna till vanlig Apple Watch med på Nike versionen? Förstår att Nike versionen har mera tränings funktioner. Eller har jag fel? Försöker att hitta info men verkar svårt att skilja på versionerna. I alla fall svårt att gämnföra dessa två. Lite mera klarhet från någon som vet?

Ursprungligen av MacMarkus:

Undrar lite själv. Finns dom vanliga urtavlorna och funktionerna till vanlig Apple Watch med på Nike versionen? Förstår att Nike versionen har mera tränings funktioner. Eller har jag fel? Försöker att hitta info men verkar svårt att skilja på versionerna. I alla fall svårt att gämnföra dessa två. Lite mera klarhet från någon som vet?

Apple NIke = Vanlig Apple Watch + extra grejer (fler urtavlor, andra band)

Utöver det så är det ingen skillnad. Iofs så tror jag att Nikemodellen har Nikeappen förinstallerad men den går att installera separat. Någon får rätta mig om jag har fel där

Ursprungligen av BlackSmp:

Apple Nike = Vanlig Apple Watch + extra grejer (fler urtavlor, andra band)

Utöver det så är det ingen skillnad. Iofs så tror jag att Nikemodellen har Nikeappen förinstallerad men den går att installera separat. Någon får rätta mig om jag har fel där

Nä, så vitt jag vet har du har rätt.

Okej, tack för svar. Nu ser jag att Nike modellen inte går att få tag i Rostfritt stål. Får väl bli en vanlig Apple Watch 4 i rostfritt med extra Nike armband som alternativ då.

1
Bevaka tråden