Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Note 9 är telefonen med extra allt

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Större batteri, massiv lagringskapacitet och en penna som kan användas om fjärrkontroll är några av nyheterna i Galaxy Note 9. Andreas har testat Samsungs senaste bjässe.

Läs hela artikeln här

Den där Bixbyknappen som inte kan programmeras om retar jag mig enormt på. Och då hör jag inte alls till målgruppen.

  • Medlem
  • 2018-09-04 21:11

Utförligt test som vanligt
En helt klart imponerande mobil där äntligen batteritid är riktigt bra

  • Medlem
  • 2018-09-05 09:21
Ursprungligen av Redaktionen:

Större batteri, massiv lagringskapacitet och en penna som kan användas om fjärrkontroll är några av nyheterna i Galaxy Note 9. Andreas har testat Samsungs senaste bjässe.

Läs hela artikeln här

Vem är det som är metroid-fan?

Jag kan ibland känna att jag saknar en penna till iPhone men samtidigt så är det väldigt få gånger så jag är ändå glad över att Apple inte lagt till det. Det är ingen idé med en penna som inte sitter inuti för då har du ändå inte pennan med dig när det behövs
Jag kan absolut förstå lockelsen med Note. Det är nog enda Android mobilen jag känner har en chans mot iPhone(för mina behov).

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-09-05 15:06
Ursprungligen av Lovan:

Vem är det som är metroid-fan?

Jag kan ibland känna att jag saknar en penna till iPhone men samtidigt så är det väldigt få gånger så jag är ändå glad över att Apple inte lagt till det. Det är ingen idé med en penna som inte sitter inuti för då har du ändå inte pennan med dig när det behövs
Jag kan absolut förstå lockelsen med Note. Det är nog enda Android mobilen jag känner har en chans mot iPhone(för mina behov).

Haha, vissa skulle säga att jag är ohälsosamt besatt av Metroid och jag själv tycker att det är en fullt rimlig besatthet. Verkligheten ligger kanske någonstans däremellan

Ja det är verkligen genuint användbart med pennans funktioner i många sammanhang och jag skulle gärna ha en sådan för min Iphone X, men om pennan är stor och ska laddas genom att sticka ut som ett spjut ur Lightning-kontakten som idag vore det en tämligen dålig lösning. Samsung har lyckats riktigt bra med Note-serien, tyvärr lyckas de inte få så bra stöd för pennan hos tredjepartsutvecklare som Apple skulle få om de satsade på den, men förhoppningsvis är det något som kan lossna för Samsung framöver.

  • Medlem
  • 2018-09-05 16:15
Ursprungligen av ekloev:

Haha, vissa skulle säga att jag är ohälsosamt besatt av Metroid och jag själv tycker att det är en fullt rimlig besatthet. Verkligheten ligger kanske någonstans däremellan

Ja det är verkligen genuint användbart med pennans funktioner i många sammanhang och jag skulle gärna ha en sådan för min Iphone X, men om pennan är stor och ska laddas genom att sticka ut som ett spjut ur Lightning-kontakten som idag vore det en tämligen dålig lösning. Samsung har lyckats riktigt bra med Note-serien, tyvärr lyckas de inte få så bra stöd för pennan hos tredjepartsutvecklare som Apple skulle få om de satsade på den, men förhoppningsvis är det något som kan lossna för Samsung framöver.

Med tanke på att jag kan identifiera det så kanske jag inte är helt neutral i frågan

Just att ha pennan inuti apparaten är en viktig del av handhavandet. Jag som är van med thinkpad tablets tycker att det är absurt korkat av både Apple och MS att ha pennan bredvid. Förvisso så sitter MS fast med magneter men även de lossnar om man är hårdhänt
Sen förstår jag att pennan inte fysiskt får plats i apparaterna såklart...

1
Bevaka tråden