Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vinn en Oneplus 6 Red

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .

I den här veckans quiz tävlar vi ut en Oneplus 6 i läckert rött. Enligt oss är det här den bästa Android-telefonen på marknaden just nu så in och tävla med dig!

Läs hela artikeln här

Spelar det ngn roll hur många rätt man får på quizet? ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-07-05 11:36
Ursprungligen av Cancerman:

Spelar det ngn roll hur många rätt man får på quizet? ?

Ja det spelar ju roll på så sätt att någon som har alla rätt och lämnar in en bra motivering vinner över någon med bra motivering fast inte alla rätt Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-07-05 13:29
Ursprungligen av ekloev:

Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!

Det kan nog varit jag, blev avbruten (jäkla jobb att störa när man gör viktiga saker) innan jag skrivit in något och glömde av det tills efter jag startat om datorn.

Fick jag ens några rätt? ? Var det bara tre frågor? ?

Ursprungligen av Zeugma:

Fick jag ens några rätt? ? Var det bara tre frågor? ?

Japp, endast tre frågor den här veckan.

Op6 röd quiz

Må den bästa vinna.

Håller tummarna!

Pappa tar hem det, inga problem.

Ursprungligen av ekloev:

Ja det spelar ju roll på så sätt att någon som har alla rätt och lämnar in en bra motivering vinner över någon med bra motivering fast inte alla rätt Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!

Fick för mig att quizet skulle ha tio frågor som era quiz i vanliga fall har. Därav min fråga ?

Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.

Nu hoppas jag bara att "nybörjarturen" är på min sida!

Ursprungligen av MakeMineA99:

Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.

Nu hoppas jag bara att "nybörjarturen" är på min sida!

Nänä, den är min

Ursprungligen av MakeMineA99:

Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.

Nu hoppas jag bara att "nybörjarturen" är på min sida!

Välkommen hit!

Ang op6

Ursprungligen av MakeMineA99:

Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.

Nu hoppas jag bara att "nybörjarturen" är på min sida!

Om du vinner denna då lär du inte bli besviken. Har en redan Midnight black 128gb.

Ursprungligen av Redaktionen:

I den här veckans quiz tävlar vi ut en Oneplus 6 i läckert rött. Enligt oss är det här den bästa Android-telefonen på marknaden just nu så in och tävla med dig!

Läs hela artikeln här

Såg denna på Youtube. Denna färgen är rena brud magnet i USA. Killar som hade denna fick många frågor ang färgen och vilken tel det var från tjejer o kvinnor.

Ursprungligen av Bladenr1:

Såg denna på Youtube. Denna färgen är rena brud magnet i USA. Killar som hade denna fick många frågor ang färgen och vilken tel det var från tjejer o kvinnor.

Tror jag inte skulle funka för mig, för som magnet repellerar jag brudar

Ursprungligen av Ida Blix:

Välkommen hit!

Tack så mycket!

Ursprungligen av CekariYH:

Nänä, den är min

Var snäll mot nykomlingen nu

Ursprungligen av MakeMineA99:

Tack så mycket!
Var snäll mot nykomlingen nu

NÄ!

Haha, klart jag är snäll

Klart jag är med också! Tror jag hade 3 rätt i alla fall. Alltid en början! Jag har dock otur med det mesta i mitt liv. Har dock vunnit en biobiljett för några år sedan här inne:

https://www.99.se/forum/p/2177659

Inte illa! På den tiden jag satt på Apple också. Händer mycket i livet!

Bonusbild på min 99-mössa som jag aldrig vann så jag fixade en egen:

Ursprungligen av SweSG:

Klart jag är med också! Tror jag hade 3 rätt i alla fall. Alltid en början! Jag har dock otur med det mesta i mitt liv. Har dock vunnit en biobiljett för några år sedan här inne:

https://www.99.se/forum/p/2177659

Inte illa! På den tiden jag satt på Apple också. Händer mycket i livet!

Bonusbild på min 99-mössa som jag aldrig vann så jag fixade en egen:

http://i.imgur.com/dlEJ8vP.jpg

Nämen är det sant? Har fortfarande kvar 99mac-mössor, men de är härligt retro nu. Skickar så gärna en till dig om du vill ha en

Ni har inga 99 kepsar?

Sluta nu - jag kommer ju vinna!

För en gångs skull hade jag en riktigt bra motivering. Brukar sitta och känna mig tom men nu så!

Ursprungligen av CekariYH:

Ni har inga 99 kepsar?

Nä, men det kanske vore nått att införskaffa. Sparar idén!

Ursprungligen av Ida Blix:

Nämen är det sant? Har fortfarande kvar 99mac-mössor, men de är härligt retro nu. Skickar så gärna en till dig om du vill ha en

Klart jag vill ha en! Om några månader är det vinter! Längtar! <3

Ni har inte snickrat ihop nyare med bara 99?

Ursprungligen av SweSG:

Klart jag vill ha en! Om några månader är det vinter! Längtar! <3

Ni har inte snickrat ihop nyare med bara 99?

Nä, inte än. Får fila på inköp av merch efter semestrarna och se vad vi kan hitta på. Återkommer via PM om mössan ?

  • Medlem
  • Tjällmo
  • 2018-07-11 03:46

Det går inte att skicka in formuläret.

Ursprungligen av Zwopper:

Det går inte att skicka in formuläret.

Va underligt, jag tog bort formuläret efter kl 7 imorse men före det ska allt ha fungerat. Hör av dig med informationen till mig via PM så stoppar jag in det till juryn ändå.

  • Medlem
  • Tjällmo
  • 2018-07-11 14:34
Ursprungligen av Ida Blix:

Va underligt, jag tog bort formuläret efter kl 7 imorse men före det ska allt ha fungerat. Hör av dig med informationen till mig via PM så stoppar jag in det till juryn ändå.

PM skickat.

Får la säga grattis även om det tar i!

Får återgå till musik på fullt ös istället! Inte dumt att sabba öronen lite när allt annat börjar gå sönder i kroppen! Ska kännas att man lever!

Stort grattis i alla fall!

Stort grattis @barrington_levy!

Och grattis till alla tröstpristagarna också! (Tack så mycket!)

Senast redigerat 2018-07-11 20:38
Bevaka tråden