Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quiz: Vems slogan är detta?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den här veckan ställer vi frågor om marknadsföringsfraser eller slogans, både gamla klassiker och mer moderna varianter. Hur många rätt får du?

Läs hela artikeln här

7/10

10/10 korrekta svar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-06-21 16:57

Min första 10/10. Gillar verkligen era kommentarer till resultatet. Brukar få mig skratta.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2018-06-21 17:54

4/10, där får man för att man inte bryr sig om reklam.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-06-21 18:00

7/10

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2018-06-21 18:52

Bland de svåraste quizen hittills för min del. 4/10

  • Medlem
  • 2018-06-21 20:24

8/10 Korrekta svar!
Wow, inget passerar dina minnesbanker utan att lagras permanent verkar det som. Fantastiskt resultat. Heja dig!

Kommer fortfarande ihåg
"Kan nån, kan Canon"
?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-06-21 20:33

8/10 Korrekta svar!
Wow, inget passerar dina minnesbanker utan att lagras permanent verkar det som. Fantastiskt resultat. Heja dig!

Bara några gissningar.

5/10. ”Another one bites the dust.”

2/10 Korrekta svar!
Aj då, det här gick ju inget vidare. Kan det vara så att du bor i ett skyddsrum helt avskuren från världen och all reklam? I så fall är vi förstås imponerade över att du alls lyckats göra vårt quiz. <--hahaha

Superkass på att gissa i den här, men jag är glad ändå...

Detta är allt jag ser utan att slå av lite skydd:

Fick dock 6 av 10!

1/10 Korrekta svar!
Aj då, det här gick ju inget vidare. Kan det vara så att du bor i ett skyddsrum helt avskuren från världen och all reklam? I så fall är vi förstås imponerade över att du alls lyckats göra vårt quiz.

???

Ursprungligen av Cancerman:

1/10 Korrekta svar!
Aj då, det här gick ju inget vidare. Kan det vara så att du bor i ett skyddsrum helt avskuren från världen och all reklam? I så fall är vi förstås imponerade över att du alls lyckats göra vårt quiz.

???

Hahaha, jag var dubbelt så bra som dig

8/10

Hatar reklam

  • Medlem
  • International user
  • 2018-06-25 10:38

Det var inte mina minnesbanker som gav mig mina 7/10 utan ren association med vilket passar vilket företag. Bara 3/10 visste jag på rak arm.

1
Bevaka tråden