Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Du kan ju inte skicka ett leende utan att le

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vad skulle hända om vi alltid gjorde minerna på emoji-symbolerna som vi skickar till varandra?

Läs hela artikeln här

Och vem bryr sig?
Vad skulle hända om vi aldrig hade samma miner på emoji-symbolerna som i verkligheten som vi skickar till varandra?

Fler färgglada ansikten med olika miner, jisses!!! Detta har väl spelat ut sin roll på nått sätt, tycker iaf jag.

/Stofil som börjar tröttna på att bli pådyvlad 5-10 åldringars påstådda glädjeyttringar!

Skickar jag en smiley så ler jag oftast, frugan brukar fråga vad jag flinar åt ☺️

En god vän till mig använder aldrig känsloikoner. Jag vill verkligen följa hans exempel. Men jag känner mig låst till andras förväntningar. Vi kanske alla känner så. Och ingen vågar ta steget? Våga vägra känsloikoner...

  • Medlem
  • 2018-02-11 06:45
Ursprungligen av CekariYH:

Och vem bryr sig?
Vad skulle hända om vi aldrig hade samma miner på emoji-symbolerna som i verkligheten som vi skickar till varandra?

Fler färgglada ansikten med olika miner, jisses!!! Detta har väl spelat ut sin roll på nått sätt, tycker iaf jag.

/Stofil som börjar tröttna på att bli pådyvlad 5-10 åldringars påstådda glädjeyttringar!

Håller med dig om det
Jag använder mycket sparsamt och endast denna ?

1
Bevaka tråden