Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify summerar ditt musikår

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Musiktjänsten Spotify sammanfattar ditt musikår med tjänsten. Hur ser ditt år ut?

Läs hela artikeln här

Såhär ser mitt musikår med Spotify ut! Lite blandad kompott men väldigt många olika typer av indie.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-12-05 15:52

Mina favoritartister och låtar är av en något annorlunda karaktär än Amandas

Well then. Syns vad jag gjort i år.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-12-05 16:06
Ursprungligen av emilakered:

Well then. Syns vad jag gjort i år.

Men du kommer sakna det när det är över, det blir som en drog! Lite som att jag ofrivilligt sitter och nynnar på Daniel Tiger-visor när jag umgås med syskonbarnen, även om programmet inte är på.

Ja, nu är ju inte jag den som lyssnar på musik via Spotify direkt (klänger kvar vid min ständigt ökande skivsamling), men några låtar blev det ändå.

Ursprungligen av Boomerino:

Ja, nu är ju inte jag den som lyssnar på musik via Spotify direkt (klänger kvar vid min ständigt ökande skivsamling), men några låtar blev det ändå.

https://i.imgur.com/45sC4qo.png

Väldigt trevlig blandning ändå!

Neeee, men man verkar ju få värde för dem 99kr i månaden iaf.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-12-06 08:59

Sådärja, nu gick det bättre!

Iggys collab spelade in sig på årets topplista som i övrigt andas gångna decennier och mysig elektronisk musik. Yusuf/Cat seglar upp som en bubblare också!

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2017-12-06 12:58

Mina "favoritlåtar" blir ju lite missvisande här då jag tänkte sjunga Handens fem fingrar på min dotters dop.

Ursprungligen av EnDumEn:

Mina "favoritlåtar" blir ju lite missvisande här då jag tänkte sjunga Handens fem fingrar på min dotters dop.

Lite samma för mig ang. de två spåren jag lyssnar på när jag ska sova. Kul att ha en Håkan-kompis!

Visst syns det att jag fått barn, men han kommer än så länge inte med egna önskemål så de där två på topplistan hör ju till dem jag gillar bäst själv.

Lyssnar inte alls lika mycket på Spotify som innan. Blir oftare videoklipp eller poddar på väg till eller från jobbet.

Senast redigerat 2017-12-07 08:50
  • Medlem
  • Skåneland
  • 2017-12-07 09:00

Det var en salig blandning av artister. Astrid Lindgren på 1.e plats hade jag aldrig förutspått, ens ungar påverkar musiksmaken mer än man tror tydligen ?

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-12-07 10:55

Mycket Nico D här

Helt okej nöjd med minuttalet ändå^^

  • Medlem
  • Nacka
  • 2017-12-08 10:02

Brukade ligga runt 80 000 minuter (Sonos i hela huset) men bytte till AM i början av året och fick en trist liten datarapport nu… men sammanställningen är det enda jag saknar från AM! #datanörd

Ursprungligen av Redaktionen:

Musiktjänsten Spotify sammanfattar ditt musikår med tjänsten. Hur ser ditt år ut?

Läs hela artikeln här

Blev en del musik i år. Väldigt bra musik för den delen också

1
Bevaka tråden