Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Komma åt bilder i säkerhetskopia från iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2017-11-18 21:43

Hej! Först och främst så är jag jävligt grön när det kommer till det här tydligen. Men jag har precis köpt en ny iPhone med Telenor Change (har alltså inte den förra telefonen kvar), som har MINDRE utrymme än min tidigare. Därför blir det knas när jag nu försöker att återställa den med en säkerhetskopia från iTunes, eftersom den helt enkelt inte får plats.

Min fråga är därför om jag kan radera alla bilder från telefonen för att frigöra utrymme och komma åt de någon annanstans ifrån senare? Dvs; kan jag öppna bilderna i säkerhetskopian med något annat än min iPhone? Otroligt tacksam för hjälp!

iExplorer löser ditt problem för att komma åt bilderna.
Access iTunes Backups and Recover iPhone Data.

edit: Du kan inte göra backup-filen mindre, så ta ut det du vill behålla. Resten är bara att glömma.

  • Medlem
  • 2017-11-18 21:54
Ursprungligen av keptang:

iExplorer löser ditt problem för att komma åt bilderna.
Access iTunes Backups and Recover iPhone Data.

edit: Du kan inte göra backup-filen mindre, så ta ut det du vill behålla. Resten är bara att glömma.

Tack tack tack! Ska testa detta nu.

  • Medlem
  • 2017-11-18 22:08

Det finns inget annat sätt eller program som möjliggör att jag kan radera bilderna i telefonen nu, och sedan hämta de från säkerhetskopian i datorn i lugn och ro imorgon?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-11-19 04:01
Ursprungligen av veole:

Det finns inget annat sätt eller program som möjliggör att jag kan radera bilderna i telefonen nu, och sedan hämta de från säkerhetskopian i datorn i lugn och ro imorgon?

Du kan ju alltid återställa till en kompis mobil av större modell, spara ut bilderna. Sen får kompisen återställa sin telefon.

1
Bevaka tråden