Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung låter dig avaktivera Bixby-knappen i ny uppdatering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsungs senaste uppdatering låter dig välja att avaktivera Bixby-knappen på din Galaxy S8, S8 Plus eller Note-enhet. Den går dessvärre inte att använda knappen till något annat.

Läs hela artikeln här

En av flera anledningar till att jag sålde min S8 efter en månad. Bixby-button blev irriterad efter ett tag då man ofta kom åt den av misstag.

Ursprungligen av sextontio:

En av flera anledningar till att jag sålde min S8 efter en månad. Bixby-button blev irriterad efter ett tag då man ofta kom åt den av misstag.

Nu är det ju åtgärdat. Fantastiska nyheter för mig som nybliven Note ägare, Bixbyknappen gjorde mig vansinning. Nu funkar den enbart som en Wakeup knapp för skärmen, kommer troligen aldrig använda bixby ändå.

  • Medlem
  • 2017-09-22 09:53

Man borde kunna få programmera om knappen. Ficklampa, kanske? Kameraavtryckare? Google sök...

  • Medlem
  • 2017-09-22 18:31
Ursprungligen av Alix:

Man borde kunna få programmera om knappen. Ficklampa, kanske? Kameraavtryckare? Google sök...

Om inte Bixby slår så kommer det kanske med Oreo

Ursprungligen av MrQuattro:

Nu är det ju åtgärdat. Fantastiska nyheter för mig som nybliven Note ägare, Bixbyknappen gjorde mig vansinning. Nu funkar den enbart som en Wakeup knapp för skärmen, kommer troligen aldrig använda bixby ändå.

Ja, ett av alla störningsmoment är åtgärdat. Men jag gick tillbaka till iPhone SE. Orkade inte ha tålamod.

1
Bevaka tråden