Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välkommen Plejmo till Apple TV

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu behöver du inte längre använda Airplay för att kolla på dina Plejmo-filmer i din Apple TV. Plejmos app finns nu tillgänglig och vi har testat hur den funkar.

Läs hela artikeln här

Den appen kommer nog inte Apple tycka om om det inte går att göra köp i den som det går att göra på webbsidan.

Minns Spotify.

Går det att hyra via iPad om man loggar in via webbläsaren?

Har ingen dator och hoppades man skulle kunna hyra direkt i appen på ATV4 :/

Synd att Apples höga avgifter förstör för andra...

Senast redigerat 2017-08-29 07:49
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-08-28 22:17
Ursprungligen av mikkson:

Går det att hyra via iPad om man loggar in via webbläsaren?

Jajjemän, jag hyrde två filmer i helgen via webläsaren i iPhone, och de dyker upp i ATV4-appen med en gång.

Testa med en av gratisfilmerna vetja! Förra veckan var "En sång för Marion" gratis, nu har den seglat upp till fjärde plats på topplistan för 39 kr. Det är den värd

Jag har tidigare airplayat från telefon och dator, och då blev det dålig upplösning ibland. Med nya appen är det knivskarpt.

Ursprungligen av IngoX:

Jajjemän, jag hyrde två filmer i helgen via webläsaren i iPhone, och de dyker upp i ATV4-appen med en gång.

Testa med en av gratisfilmerna vetja! Förra veckan var "En sång för Marion" gratis, nu har den seglat upp till fjärde plats på topplistan för 39 kr. Det är den värd

Jag har tidigare airplayat från telefon och dator, och då blev det dålig upplösning ibland. Med nya appen är det knivskarpt.

Tack så jättemycket för svaret!
Ska prova i helgen.

1
Bevaka tråden