Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gamla "mailfiler"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Hur gör jag för att att få in mina gamla mailfiler i Apple Mail som tidigare låg i Mountain Lion när jag har uppgraderat till Maverick?

Du ska inte behöva göra någonting alls. Allt borde ligga kvar i Mail precis som före uppgraderingen.

Hur gjorde du uppgraderingen?
Hände det något oförutsett under uppgraderingen?
Har du kanske skapat en ny användare nu i det nya systemet?

Och vad menar du egentligen med "mailfiler"? Menar du helt enkelt dina mail, eller något annat?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Du ska inte behöva göra någonting alls. Allt borde ligga kvar i Mail precis som före uppgraderingen.

Hur gjorde du uppgraderingen?
Hände det något oförutsett under uppgraderingen?
Har du kanske skapat en ny användare nu i det nya systemet?

Och vad menar du egentligen med "mailfiler"? Menar du helt enkelt dina mail, eller något annat?

Hej!

Jag menar mina gamla mail som har kommit in via Apple Mail. Jag har uppgraderat via Itunes från Mountain Lion till Maverick. Inget konstigt inträffade. Jag har inte skapat någon ny användare. Måst ha mina gamla mail men programmet började om fåra början

Ursprungligen av Stenis49:

Hej!

Jag menar mina gamla mail som har kommit in via Apple Mail. Jag har uppgraderat via Itunes från Mountain Lion till Maverick. Inget konstigt inträffade. Jag har inte skapat någon ny användare. Måst ha mina gamla mail men programmet började om fåra början

Mycket konstigt"" Plötsligt låg alla mail där!!

  • Avstängd
  • 2016-11-04 12:52
Ursprungligen av Stenis49:

Hej!

Jag menar mina gamla mail som har kommit in via Apple Mail. Jag har uppgraderat via Itunes från Mountain Lion till Maverick. Inget konstigt inträffade. Jag har inte skapat någon ny användare. Måst ha mina gamla mail men programmet började om fåra början

Hur lyckades du med det? Du menar väl AppStore?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-11-04 17:39

Antagligen kör du IMAP, och då tar det en (lång) stund att visa alla mailen igen.

1
Bevaka tråden