Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Logic Pro X får stöd för Touch Bar nästa år

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples professionella ljudredigerare Logic Pro X nämndes inte under förra veckans presentation, men stöd för nya Macbook Pro och Touch Bar uppges vara på gång.

Läs hela artikeln här

Så ska det låta Blev lite orolig när dom inte ens nämnde Logic...inte för att jag bryr mig om TouchBar, men så länge dom utvecklar Logic är jag nöjd...

  • Medlem
  • 2016-11-04 16:49

Det är lite märkligt. Touch Bar har funnits hur länge som helst internt hos Apple. Teamet bakom Logic Pro X borde ha haft gott om tid att fixa en version som stödjer den och haft den klar nu och inte ”tidigt nästa år” vad det nu kan innebära.

Ursprungligen av Ljung:

Det är lite märkligt. Touch Bar har funnits hur länge som helst internt hos Apple. Teamet bakom Logic Pro X borde ha haft gott om tid att fixa en version som stödjer den och haft den klar nu och inte ”tidigt nästa år” vad det nu kan innebära.

Håller med. Dock är LPX bland de enda DAWs som har ett riktigt stort utbud med pluggar out of the box. Ingen grej man slänger ihop på en dag precis..

1
Bevaka tråden