Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes extra

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaghar en Apple Tv som är från 2013, 3rd generation. Skulle hyra en film i iTunes, men det gick inte för det var en film som kallades iTunes extra. Finns ingen programuppdatering för min Apple TV heller.

Ä den för gammal?

Läs här:
https://support.apple.com/sv-se/HT203020

Enligt vad som står där, så finns iTunes Extras bara på köpfilmer, inte på hyrfilmer.

OK, det var nytt för mig!
Ang uppdateringen. Läste att det skulle kommit i samband med nya programvarorna, men det kanske inte gäller 3rd generation. Ligger iaf inget på AppleTVn. Den är uppdaterad säger den.

Ursprungligen av citygirl76:

...men det kanske inte gäller 3rd generation. Ligger iaf inget på AppleTVn. Den är uppdaterad säger den.

Om jag får gissa så är Apple TV 3 färdiguppdaterad för alltid. Möjligtvis någon ytterligare liten säkerhetsuppdatering någon gång. Annars kommer det nog inte mer till den.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Om jag får gissa så är Apple TV 3 färdiguppdaterad för alltid. Möjligtvis någon ytterligare liten säkerhetsuppdatering någon gång. Annars kommer det nog inte mer till den.

Ok, dags för en ny snart

1
Bevaka tråden