Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guide: Var är mina ballonger?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Försöker du skicka ballonger, fyrverkerier och andra animerade meddelanden i nya IOS 10? Om det inte fungerar kan det bero på en inställning du gjort tidigare.

Läs hela artikeln här

Skulle det komma upp en ballong på min mobil åker den snabbt ut. Så mycket gillar jag det.

Ser fram emot 10.1. Ballonger är trevliga men inte åksjuka.

Bra om det kommer ett extra reglage. Knepigt att Apple valde att stänga av denna funktion på detta sätt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-09-29 08:48

Ändå förvånande att hela 43 % har eller har haft funktionen avstängd. Trodde faktiskt att folket var mer kåta på all lull-lull som Apple proppar in i sina telefoner på senare tid.

Och med tanke på att avstängningsknappen är så gömd är det ännu mer förvånande.

Ursprungligen av timofej:

Ändå förvånande att hela 43 % har eller har haft funktionen avstängd. Trodde faktiskt att folket var mer kåta på all lull-lull som Apple proppar in i sina telefoner på senare tid.

Och med tanke på att avstängningsknappen är så gömd är det ännu mer förvånande.

Trodde de som va "kåta på lull-lull" körde android, o de som vill ha ett rent gränssnitt valde Apple.
Hos mig åker sådana funktioner som ska se häftiga ut men inte har någon funktion bort direkt. De riskerar väl bara att slöa ner systemet också. Sen tycker jag telefonen blir jobbig att använda när det ska zoomas in o ut och bakgrunden ska sväva lite löst o svänga hit och dit. Men jag börjar väl bli gubbig =D

1
Bevaka tråden