Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Instagram notiser

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag har en fråga angående Instagrams notifikationer, det är så att jag aldrig någonsin brukar få något ljud eller vibration när jag får en notis från Instagram men häromdagen fick jag helt plötsligt en notis som vibrerade på min iPhone 6 från instagram att "en av mina följare som inte postat på länge har lagt upp en ny bild". Men när jag får likes, kommentarer eller följare så vibrerar inte mobilen när det kommer som en notis? Varför är det så? Tack!

Börja med att kontrollera så att intställningarna är korrekt. Sedan kan du testa med en hard reset och eventuellt installera om appen. En ut och inloggning kan också vara bra.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Börja med att kontrollera så att intställningarna är korrekt. Sedan kan du testa med en hard reset och eventuellt installera om appen. En ut och inloggning kan också vara bra.

Okej tack, ska kolla på det, men är mer nyfiken om det är så att bara vissa notiser från instagram typ mer "ovanliga händelser" som då att någon som inte postat på länge har precis lagt upp en ny bild, att det då kan bli en notis som vibrerar bara för att det är en mer speciell notis som man då ska kolla på direkt typ? Vill bara ha någon förklaring om det är någon annan här som har fått samma sak eller liknande?

Ursprungligen av Alder1234:

Okej tack, ska kolla på det, men är mer nyfiken om det är så att bara vissa notiser från instagram typ mer "ovanliga händelser" som då att någon som inte postat på länge har precis lagt upp en ny bild, att det då kan bli en notis som vibrerar bara för att det är en mer speciell notis som man då ska kolla på direkt typ? Vill bara ha någon förklaring om det är någon annan här som har fått samma sak eller liknande?

Du är inte ensam om att få en sådan push notis om du undrar det.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Du är inte ensam om att få en sådan push notis om du undrar det.

Inte att just få en sådan notis men att den just vibrerar? Är jag ensam om det också?

Ursprungligen av Alder1234:

Inte att just få en sådan notis men att den just vibrerar? Är jag ensam om det också?

Nej.

1
Bevaka tråden