Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehörslösningar för Macbook

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur har ni som har Macbook strukturerat era tillbehörslösningar vad gäller externa hårddiskar, USB-minnen och annat?

Jag överväger (trots min kritik mot Apple) att köpa en Macbook, men enportslösningen ställer ju till vissa problem.

Adaptrar/USB-dockor eller WiFi, bara att välja vad som passar bäst för dig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-09-15 11:14
Ursprungligen av oldpeer:

Hur har ni som har Macbook strukturerat era tillbehörslösningar vad gäller externa hårddiskar, USB-minnen och annat?

Jag överväger (trots min kritik mot Apple) att köpa en Macbook, men enportslösningen ställer ju till vissa problem.

Jag kör Macbook i jobbet, jobbar som konsult med verksamhetsutveckling.
Har en adapter med usb-c --> usb, hdmi,ström och en adapter usb-c --> usb,vga,ström.
Visst segt att man behöver adapter men macbookens smidighet på resande fot väger över "jobbigheten" med adaptrar, känns knappt att man har datorn i ryggsäcken till och från jobbet.
Adaptrarna har jag nästan enbart för att kunna köra projektor/skärm när man är ute hos kund. Har tidigare haft en macbook pro 13, den känns mycket klumpigare i jämförelse med macbooken.

1
Bevaka tråden