Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Designskisser visar Iphone 7 Plus med Smart Connector

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya designskisser som sägs föreställa Iphone 7 Plus visar upp många likheter med föregångarna, men några intressanta förändringar syns.

Läs hela artikeln här

iPhone 6D

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-04-28 11:56

Då är det hög tid att Apple tar fram en BT-headset med stöd för Siri. Vilket Sony "glömt" i sina senare modeller.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nya designskisser som sägs föreställa Iphone 7 Plus visar upp många likheter med föregångarna, men några intressanta förändringar syns.

Läs hela artikeln här

Vore dumt av Apple att vänta med en ny design till 10-års jubileumet när deras rekordsäljare fyller 2 år i höst.

Ursprungligen av Chaosstar:

iPhone 6D

Jag skulle snarare tippa på iPhone 6 PRO/iPhone PRO

  • Medlem
  • 2016-04-30 10:47
Ursprungligen av Erik Sjölund:

Jag skulle snarare tippa på iPhone 6 PRO/iPhone PRO

Jag tror att dubbla kameror och connector kommer nog tyvärr endast till iPhone Plus (Pro). Själva iPhone 7 (4.7) blir nog tyvärr inte någon höjdare

  • Medlem
  • 2016-04-30 10:51
Ursprungligen av Mackan1984:

Vore dumt av Apple att vänta med en ny design till 10-års jubileumet när deras rekordsäljare fyller 2 år i höst.

Jag hade stora förhoppningar på iPhone 7 men det ser ut som om de stora förändringar kommer först 2017. Det är väl därför miljardären sålde alla sina aktier då försäljningen minskar och Kina expanderar inte mer och iPhone 7 är en mellanmodell

Ursprungligen av PaO:

Jag hade stora förhoppningar på iPhone 7 men det ser ut som om de stora förändringar kommer först 2017. Det är väl därför miljardären sålde alla sina aktier då försäljningen minskar och Kina expanderar inte mer och iPhone 7 är en mellanmodell

Jag hoppas ju den där bilden på en helskärm utan knapp åtminstone skulle visa sig stämma.
Hade tänkt byta men är designen densamma som oftast varit en av mina stora anledningar till uppgradering, så stannar jag hellre kvar med min nuvarande.

Vad gäller aktieägarna så har de väl insett att Apple nått sin topp förra året.
Inte ens jag tycker ett företag ska växa mer efter Apples 2015, det är bara fusk mot alla mindre som startar.
Även om de redan nu har tillräckligt med pengar för att få någon revolutionerande firma att "försvinna".

Kan de inte lansera en iPhone 7 med ny design i År och så på 10-årsdagen släpper de ändå en ny design och hoppar iPhone 7s.

1
Bevaka tråden