Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte radera bilder

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-01-05 17:00

Hejsan. har in s*tans massa bilder i min telefon som tar upp massa onödigt utrymme då jag har synkat allt till datorn. Men vet inte när detta börja hända men nu kan jag inte radera bilder i telefonen. trycker jag radera på en bild så försvinner den, men går jag ut och in i katalogen så är den tillbaka igen. Kan inte bli av med de, för gick det ju att radera utan problem, vet inte vad som ändrats. Någon som varit med om nått liknande?

//magnus

Ja, jag löste det genom att stänga av iCloud bildbibliotek och sedan radera.

För jag gissar att du menar att de dyker upp i din kamerarulle på nytt och inte i din bildström.

Felet försvann efter jag raderat det jag ville sedan slog jag på iCloud funktionen igen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-01-06 09:15
Ursprungligen av Ancientdragon:

Ja, jag löste det genom att stänga av iCloud bildbibliotek och sedan radera.

För jag gissar att du menar att de dyker upp i din kamerarulle på nytt och inte i din bildström.

Felet försvann efter jag raderat det jag ville sedan slog jag på iCloud funktionen igen.

har stängt av allt som har med icloud att göra, även my photo stream. men kan ändå inte radera. Insåg just nu att jag inte ens kan ta nya foto eller kan ta foto men de sparas inte på telefonen.

Du har ju en reklamationsrätt på 3år. Det låter ju som om det inte är en bugg utan att telefonen gett upp.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-01-06 13:28
Ursprungligen av Ancientdragon:

Du har ju en reklamationsrätt på 3år. Det låter ju som om det inte är en bugg utan att telefonen gett upp.

återställde inställningarna i telefonen, sen börja allt fungera som det ska igen så det verkar som om något hade hängt upp sig.

tack.

1
Bevaka tråden