Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Över 2 600 appar i Apple TV

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mängden appar växer snabbt på nya Apple TV, och nu visar data att över 2 600 appar finns tillgängliga.

Läs hela artikeln här

Hoppas det kommer fler bra spel framöver, gärna i typ 500 kronors klassen.

Det är ju inte kvantitet som räknas (i alla fall inte för mej). Kom gärna med förslag på bra appar i olika kategorier.

Oj, det var många appar, men kan inte säga att jag sett så många när man bläddrar igenom dom, men klart att det skiljer på region.
Hade gissat på ca 500 i runda slängar.

Vad jag saknar en kategori med NYA appar och inte Apples nya av vilka 98% är nya versioner av redan befintliga appar. Gäller alla Apples App Stores iofs.

Finns det någon annanstans än via TV 4 att se vad som finns?

Ursprungligen av CekariYH:

Oj, det var många appar, men kan inte säga att jag sett så många när man bläddrar igenom dom, men klart att det skiljer på region.
Hade gissat på ca 500 i runda slängar.

Vad jag saknar en kategori med NYA appar och inte Apples nya av vilka 98% är nya versioner av redan befintliga appar. Gäller alla Apples App Stores iofs.

Finns det någon annanstans än via TV 4 att se vad som finns?

Håller med, som det är nu så är det nästan ingen skillnad när man bläddrar bland apparna idag som när den kom ut. Söka i blindo är ju hopplöst och kategorierna bläddrar man snabbt igenom och sen är de samma appar varje gång man bläddrar igenom dem.

1
Bevaka tråden