Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Icloud bildbibliotek - ångra inaktivering

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lyckades tydligen med bedriften av avaktivera mitt Icloud-bibliotek natten till igår. Inget jag har minne av, men jag var på kalas och några järn innanför västen kan tydligen få en att göra mer än att bara skicka fylle-sms

Hur som helst så undrar jag om det är möjligt att ångra en inaktivering? Jag har återställt inställningarna för Icloud-bibliotek på mina enheter men kollar jag på Icloud.com/#photos så får jag bara detta:

- länken: Jag vill veta mer hjälper mig inte ett dugg :/

Tacksam för hjälp.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2015-10-26 07:37
Ursprungligen av Cancerman:

Lyckades tydligen med bedriften av avaktivera mitt Icloud-bibliotek natten till igår. Inget jag har minne av, men jag var på kalas och några järn innanför västen kan tydligen få en att göra mer än att bara skicka fylle-sms

Hur som helst så undrar jag om det är möjligt att ångra en inaktivering? Jag har återställt inställningarna för Icloud-bibliotek på mina enheter men kollar jag på Icloud.com/#photos så får jag bara detta: http://i.imgur.com/NPKi0Za.jpg - länken: Jag vill veta mer hjälper mig inte ett dugg :/

Tacksam för hjälp.

Under Inställningar>iCloud>Lagring>Hantera lagring>iCloud bildbibliotek har jag alternativet "Avaktivera och radera"
Har du kollat där om det finns nåt annat alternativ för din del som redan har avaktiverat?

Ursprungligen av Baes:

Under Inställningar>iCloud>Lagring>Hantera lagring>iCloud bildbibliotek har jag alternativet "Avaktivera och radera"
Har du kollat där om det finns nåt annat alternativ för din del som redan har avaktiverat?

Där hade vi det, tusen tack Du har gjort min dag

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2015-10-26 07:48

Skönt att det löste sig!
Det är lite lurigt med iCloud bildbibliotek! Finns ju 3 ställen att göra inställningar på inkl ovan nämnda ställe.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-10-26 07:52
Ursprungligen av Baes:

Under Inställningar>iCloud>Lagring>Hantera lagring>iCloud bildbibliotek har jag alternativet "Avaktivera och radera"
Har du kollat där om det finns nåt annat alternativ för din del som redan har avaktiverat?

Gäller detta bara om man har iCloud Drive? Jag hittar inga sånna inställningar och kör fortfarande på gamla iCloud.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2015-10-26 08:30
Ursprungligen av onnyt:

Gäller detta bara om man har iCloud Drive? Jag hittar inga sånna inställningar och kör fortfarande på gamla iCloud.

Mig veterligen ska driven och bildbiblioteket inte ha så mycket med varandra att göra.
Har du iCloud bildbibliotek påslaget?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2015-10-26 12:04
Ursprungligen av Baes:

Mig veterligen ska driven och bildbiblioteket inte ha så mycket med varandra att göra.
Har du iCloud bildbibliotek påslaget?

Så här ser det ut hos mig. Använder inte Photos utan Aperture.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2015-10-27 19:12
Ursprungligen av onnyt:

Så här ser det ut hos mig. Använder inte Photos utan Aperture.

Vad händer om du klickar i rutan vid photos då?
Har tyvärr noll erfarenhet av både Aperture och iPhoto så hur det blir med ditt användande av både molnet och Aperture vet jag inte.

1
Bevaka tråden