Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Word 2011 öppnar dokument automatiskt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2015-10-19 18:57

Varje gång jag öppnar office word 2011 så öppnas ett dokument (alltid samma). Jag har försökt att stänga programmet på olika sätt, spara dokumentet på olika sätt och även försökt radera det. Ingenting av detta fungerar.

Har som sagt försökt hitta en lösning. Hoppas att någon här på forumet har någon idé om hur jag kan lösa detta.

Nedan bifogad felrapportering dyker upp när jag stänger dokumentet.

Vilken version av OS X?

Har du installerat alla tillgängliga uppdateringar till Office 2011? (aktuell version är 14.5.6)

Bifoga gärna bilden direkt i inlägget (i jpg- eller png-format). Vi ska inte behöva ladda ner bilden för att kunna titta på den.

Här finns ett antal olika tips för att få Word att inte öppna dokument automatiskt vid start.

http://apple.stackexchange.com/questions/5668...

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2015-10-20 17:04
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken version av OS X?

Har du installerat alla tillgängliga uppdateringar till Office 2011? (aktuell version är 14.5.6)

Bifoga gärna bilden direkt i inlägget (i jpg- eller png-format). Vi ska inte behöva ladda ner bilden för att kunna titta på den.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Här finns ett antal olika tips för att få Word att inte öppna dokument automatiskt vid start.

http://apple.stackexchange.com/questions/5668...

Skrivit få inlägg tidigare och hittade inte var jag kunde bifoga bilden direkt i inlägget.

Uppdaterade Office till 14.5.7. men problemet kvarstod. Ett av tipsen från din länk löste dock problemet. Öppnade word med 'shift' en gång och nu verkar allting vara som vanligt.

Tack så mycket för hjälpen!

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-10-20 18:13
Ursprungligen av Elkann:

Skrivit få inlägg tidigare och hittade inte var jag kunde bifoga bilden direkt i inlägget.…

OT:
Du bifogar precis som du gjorde, men om du bifogar en JPG/PNG/GIF så visar forumet bilden direkt. TIF i all ära, men det är inget forumvänligt format som du märkt.

1
Bevaka tråden