Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Eddy Cue och skjortorna.

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Överallt
  • 2015-09-10 08:09

På alla events så är Apples personal klädda i diskreta färger och ordentligt knäppta skjortor, som om dom är på väg till söndagsskolan.
Men inte Eddy Cue. Där är det alltid bjärta färger, olika mönster, oknäppta manschetter, ordentligt öppet i halsen och fladdrigt tyg på magen. Varför?

Ursprungligen av Mija:

På alla events så är Apples personal klädda i diskreta färger och ordentligt knäppta skjortor, som om dom är på väg till söndagsskolan.
Men inte Eddy Cue. Där är det alltid bjärta färger, olika mönster, oknäppta manschetter, ordentligt öppet i halsen och fladdrigt tyg på magen. Varför?

För att dra fokus från kulmagen...

Han gillar det och använder det han gillar.

Ursprungligen av Mija:

På alla events så är Apples personal klädda i diskreta färger och ordentligt knäppta skjortor, som om dom är på väg till söndagsskolan.
Men inte Eddy Cue. Där är det alltid bjärta färger, olika mönster, oknäppta manschetter, ordentligt öppet i halsen och fladdrigt tyg på magen. Varför?

I love it!

Ser ledigt och otvunget ut tycker jag och gillar, kanske inte alla färgerna men dom flesta

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2015-09-10 10:21

Jag har alltså inget emot hans klädsel, ser bra ut. Funderade mest över om det är nån PR människa som bestämt att det ska vara på detta viset.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-10 14:48

Jag har inget emot att han klär sig som han gör men däremot så borde han ha mer koll på vilka skjortor han använder, sluta upp med Dressman-stuket och istället skaffa skjortor som är ordentligt skurna och sydda. Dessa han nu har ser bedrövliga ut.

Det är är ju typiskt jänkare. Jag är lite förvånad att han inte har ett par pösiga chinos på sig också. "Comfort fit" är ju ledordet i USA när det gäller att shoppa kläder. Man får mycket tyg för pengarna.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-10 16:18
Ursprungligen av primu[s]®:

Det är är ju typiskt jänkare. Jag är lite förvånad att han inte har ett par pösiga chinos på sig också. "Comfort fit" är ju ledordet i USA när det gäller att shoppa kläder. Man får mycket tyg för pengarna.

Precis, total avsaknad av smak. Som danskarna, ungefär.

Tim Cook kör i alla fall med skjortan instoppad.

Jag reagerade på att även killarna från Microsoft och Adobe körde med skjortan utanför byxorna

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-09-10 18:10
Ursprungligen av Mija:

På alla events så är Apples personal klädda i diskreta färger och ordentligt knäppta skjortor, som om dom är på väg till söndagsskolan.
Men inte Eddy Cue. Där är det alltid bjärta färger, olika mönster, oknäppta manschetter, ordentligt öppet i halsen och fladdrigt tyg på magen. Varför?

Varför inte? Tycker det ser bra ut!

Min kompis gissade att han försökte matcha något som skulle lanseras per Keynote. Och tja, guld-rosa...? Med lite god vilja.

Ursprungligen av Manglobe:

Min kompis gissade att han försökte matcha något som skulle lanseras per Keynote. Och tja, guld-rosa...? Med lite god vilja.

Han hade ett rött klockarmband så det matchade väl rätt bra
(Nu har jag minne som en guldfisk men visst var skjortan röd igår?)

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2015-09-10 18:34
Ursprungligen av BlackSmp:

Han hade ett rött klockarmband så det matchade väl rätt bra
(Nu har jag minne som en guldfisk men visst var skjortan röd igår?)

Den andra från vänster, av dom där ovan, var från igår. Nån slags blandning av röd och fuchsia med blå/vitmönstrade manschetter.

Ursprungligen av Mija:

Den andra från vänster, av dom där ovan, var från igår. Nån slags blandning av röd och fuchsia med blå/vitmönstrade manschetter.

Det är ett typiskt tecken på vad som intresserar mig... Jag minns färgen på klockbandet men är osäker på skjortan. Det är inte första gången som det händer

BTW: Beställde en rött sportband igår!

1
Bevaka tråden