Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa säkerhetskopia från iOS 9 Public Beta till iOS 9 Public Beta

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enhet:
iPhone 6 Plus.

Scenario:

  1. Körde iOS 8.4

  2. Uppdaterade till iOS 9 Public Beta OTA

  3. Gjorde lösenordsskyddad säkerhetskopia med iTunes på iOS 9 Public Beta

  4. Ångrade mig och återställde till iOS 8.4

  5. Ångrade mig igen och installerade iOS 9 Public Beta OTA igen

  6. Återställer den lösenorsskyddade säkerhetskopian från iTunes med iOS 9 Public Beta till iPhone 6 Plus som kör iOS 9 Public Beta.

  7. Får meddelande "iTunes kunde inte återställa iPhone-enheten eftersom säkerhetskopian var skadad eller inte kompatibel med den iPhone som återställts."

Har provat appar som "iBackupBot" och "iMazing", men de vill heller inte återställa min säkerhetskopia från iOS 9 till min enhet som kör iOS 9.

Förtydligande:
Jag vet att man inte kan återställa en säkerhetskopia från iOS 9 till en enhet som kör iOS 8, men det jag gör är ju att återställa en säkerhetskopia från iOS 9 till en enhet som kör iOS 9.

Fråga:
Hur går man tillväga för att återställa en en säkerhetskopia från iOS 9 till en enhet som kör iOS 9 (för det ska väl gå)?

Det är sånt som sker när man kör beta. I beta 3 vet jag att läget du hamnat i kunde ske i vissa situationer, det är nog kvar i publika betan som det verkar. Rapportera det till Apple.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2015-07-15 21:30

Kan man inte välja att återskapa en äldre backup i iTunes?
Jag tycker mig minnas att man kunde välja backup i en dropdown-meny vid återställning.

1
Bevaka tråden