Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skicka grupp sms enklast

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en excelfil med över 1000 mobilnummer som jag vill skicka sms till. Jag har ett abonnemang där jag kan skicka 5000 sms per månad som jag tänkte nyttja till detta.

Det finns ju appar som man skapar listor i sin iPhone men då måste jag få över numren från Excel till kontakter. Någon som vet hur man gör detta enklast?

Eller är det smartare att skicka sms direkt från min macbook. Finns en app som heter "Text 2 Group" men jag vet inte om den löser mitt problem. Hur gör jag enklast. Är inte så bra på detta

Tar ödmjukt emot all hjälp jag kan få

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-05-12 22:40
Ursprungligen av björken:

Jag har en excelfil med över 1000 mobilnummer som jag vill skicka sms till. Jag har ett abonnemang där jag kan skicka 5000 sms per månad som jag tänkte nyttja till detta.

Det finns ju appar som man skapar listor i sin iPhone men då måste jag få över numren från Excel till kontakter. Någon som vet hur man gör detta enklast?

Eller är det smartare att skicka sms direkt från min macbook. Finns en app som heter "Text 2 Group" men jag vet inte om den löser mitt problem. Hur gör jag enklast. Är inte så bra på detta

Tar ödmjukt emot all hjälp jag kan få

Du registrerar dig på Clickatell. Har använt de under ca 10 år när man behöver arrangera tillställningar (bröllop, större fester etc.) och vill skicka information till personer som inte är närvarande på Facebook eller liknande. Du ska inte skicka dessa SMS via din egen telefon, för det kommer att ta väldigt lång tid samt eventuellt leda till att ditt abo. blir stängt.

1
Bevaka tråden