Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 8.4 beta1

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Egentligen inte ute efter att diskutera termen hen, men måste ändå påpeka att ditt argument är underligt. Det finns fler exempel på ord som stavas lika på engelska och svenska, men som inte betyder samma sak. Bra, full och kiss för att nämna några.

Jag är en sur bakåtsträvande gubbjävel när det kommer till ordet hen. Ordet är totalt överflödigt.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag är en sur gubbjävel när det kommer till ordet hen. Ordet är totalt överflödigt.

Det har jag förstått baserat på dina inlägg. Nåja, låt denna tråden hålla sig till ämnet nu. Ordet är i alla fall inte förbjudet att använda här och även om du inte gillar det, tror jag du förstår vad som menas och kan lämna det okommenterat framöver.

Tillägg: Eller varför inte starta en egen tråd i övrigt och diskutera saken

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det har jag förstått baserat på dina inlägg. Nåja, låt denna tråden hålla sig till ämnet nu. Ordet är i alla fall inte förbjudet att använda här och även om du inte gillar det, tror jag du förstår vad som menas och kan lämna det okommenterat framöver.

Tillägg: Eller varför inte starta en egen tråd i övrigt och diskutera saken

Hur skriver du egentligen, henniska?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-06-11 18:06

I detta fall håller jag med om att det var onödigt att använda. Torbjörn är knappast en kvinna...

Det börjar hända lite i beta 3
Men längre än så här kommer man inte i dag.

Det händer mera!

Någon annan här som kör iOS 9 beta ? Kör det på min iPhone 6 och iPad 4 men "split-view" lyser med sin frånvaro på iPaden finns det någon inställning för att aktivera det ? Har dev konto utifall att någon undrar hur jag fått in det.

Ursprungligen av Stefan Willard:

Någon annan här som kör iOS 9 beta ? Kör det på min iPhone 6 och iPad 4 men "split-view" lyser med sin frånvaro på iPaden finns det någon inställning för att aktivera det ? Har dev konto utifall att någon undrar hur jag fått in det.

Jag minns inte men det var väl HW begränsningar för splitview om jag minns rätt...

BTW: Läge för en ny tråd?

Jo HW begränsning till viss del stämmer nog bra men frågan är ju om det är helt uteslutet. Men jag startar en ny tråd om iOS 9 istället så kan diskussion om vilken modell som får vad fortlöpa där då.

Bevaka tråden