Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera till ios 8.2

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en iphone 5c med version 7.1.2. På uppdateringar står det att jag ska uppdatera till ios 8.2.
Vågar jag göra detta? Eller är det bättre att avstå?
Tacksam för hjälp.

Varför skulle du inte våga?

Ursprungligen av Megolon:

Varför skulle du inte våga?

Tror att jag har missat nån uppdatering emellan och tänkte att det kanske blir problem då?

Ingen fara att du missat någon uppdatering. Ta en säkerhetskopia på teledonen för säkerhetsskull.

Ursprungligen av Megolon:

Ingen fara att du missat någon uppdatering. Ta en säkerhetskopia på teledonen för säkerhetsskull.

Ok tack då ska jag testa:)

Ska nu testa att uppdatera till ios 8.2 men läste någonstans att man måste ha drygt 4GB ledigt utrymme och jag har endast 3GB efter att ha rensat appar o bilder osv.
Hade tänkt uppdatera utan att ansluta till iTunes för har även där en äldre version.. Tacksam för synpunker!

Ursprungligen av hahawall:

Ska nu testa att uppdatera till ios 8.2 men läste någonstans att man måste ha drygt 4GB ledigt utrymme och jag har endast 3GB efter att ha rensat appar o bilder osv.
Hade tänkt uppdatera utan att ansluta till iTunes för har även där en äldre version.. Tacksam för synpunker!

Och varför inte uppdatera till den senaste versionen av iTunes?
Finns ingen anledning att ligga kvar på något gammalt.

Vet inte om min 7 år gamla dator klarar det!
Men ska prova. Annars får jag ha kvar min ios 7.2.1

Ursprungligen av hahawall:

Vet inte om min 7 år gamla dator klarar det!
Men ska prova. Annars får jag ha kvar min ios 7.2.1

Du menar väl iOS 7.1.2?
Har en vit MacBook från 2008 som det fungerar bra på.

Ja precis 7.1.2. Ska som sagt prova uppdatera iTunes. Kanske dumt att endast prova med iphone

1
Bevaka tråden