Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung tillsätter särskild grupp för att bevaka Apple

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung Display tillsätter en särskild arbetsgrupp med ansvar för Apple, en av deras viktigaste kunder.

Läs hela artikeln här

Kan man inte tjäna pengar på att sätta ihop sina egna komponenter så är det ett smart val stryka dom som kan medhårs.

  • Medlem
  • 2015-04-02 14:50
Ursprungligen av Megolon:

Kan man inte tjäna pengar på att sätta ihop sina egna komponenter så är det ett smart val stryka dom som kan medhårs.

Du är alltså en av de som tror att Samsung bara säljer telefoner och plattor och inget annat?

  • Medlem
  • Hjo
  • 2015-04-02 15:51
Ursprungligen av Redaktionen:

Samsung Display tillsätter en särskild arbetsgrupp med ansvar för Apple, en av deras viktigaste kunder.

Läs hela artikeln här

Haha, jag trodde att de redan har haft en sådan grupp i åratal när jag såg rubriken, åtminstone sedan 2007...;D

Ursprungligen av Ljung:

Du är alltså en av de som tror att Samsung bara säljer telefoner och plattor och inget annat?

Så du menar att denna grupp ska se till Apples intressen i hangarfartyg?

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2015-04-02 17:54

Det har de väl alltid haft? De har ju kopierat Apple sedan första deras första iPhone.

  • Medlem
  • 2015-04-02 21:27
Ursprungligen av robart:

Det har de väl alltid haft? De har ju kopierat Apple sedan första deras första iPhone.

Och Apple kopierade Samsung i Iphone 6 plus som Samsung dessutom levererade komponenter till. Så kan det gå i den stora världen. Nu har vi S6 Edge vilket jag anser (högst personligt) vara helt suverän och vilken skärm

  • Medlem
  • 2015-04-02 21:36
Ursprungligen av Megolon:

Kan man inte tjäna pengar på att sätta ihop sina egna komponenter så är det ett smart val stryka dom som kan medhårs.

Då Apple bygger kvalitets produkter så förstår jag varför de har Samsung som leverantör

Innan du gör ett sådant utalande så tycker jag du skall hålla S6 Edge i din hand. Häromdagen sprang jag mellan Samsung Store och Apple Store. Jämförde Iphone 6 och S6 Edge. Apple har ett magiskt flyt i menyerna men S6 Edge var snabb och flöt fint. Iphone 6 kändes klumpig med döytor i toppen och botten. Oavsett om man kallar det retina ellet att ögat inte behöver högre upplösning så kändes skärmen på Iphone 6 gamnal i jämförelse. S6 Edge skärm är outstanding och helt suverän

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-04-03 00:45

Att ni bara orkar....

Det räcker, håll er till topic och läs inte bara rubriken.

Tack!

1
Bevaka tråden