Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple ger anställda ryggsäck i julklapp

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple ger sina anställda en julklapp varje år med märkt med företagets logotyp. I år är det en ryggsäck från Incase som ges bort tillsammans med en dikt.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-12-16 12:34

Ful ryggsäck.
Ett företag som satsar så mycket på design ger en så ful rygga till alla anställda är ändå lite otippat.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-12-16 12:41
Ursprungligen av kladda:

Ful ryggsäck.
Ett företag som satsar så mycket på design ger en så ful rygga till alla anställda är ändå lite otippat.

Det är väl högst subjektivt, eller hur?

Jag tycker den är sjysst.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2014-12-16 12:46

Apple har alltid gjort utsökt vackra produkter men samtidigt har företagskulturen och ledningen hos Apple på amerikanskt tekniknerd-manér varit en katastrof när det kommer till personlig stil. Det är ju inte som i Italien där företagsledare blir stilikoner.

Inte så lite nördvarning på denna nyhet:)

När det gäller ryggsäcken så har jag sett värre och det är trots allt ganska symptatiskt att den inte är överbelamrad med logotyper även om det inte är den ryggsäck som jag skulle välja själv (utifrån de bilder som jag sett)

Bättre bild på hur själva ryggsäcken är uppbyggd ser man här: https://www.goincase.com/shop/backpacks/incas...

När det gäller ledarnas personliga klädstil - slips styper blodtillförseln och är farligt (men nu hittar jag inte den länken:)

1
Bevaka tråden