Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte välja "radera efter import" längre?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, har ett sjukt störande problem med min iPhone 5S, förut har jag alltid kunnat välja i programmet Bildinsamling att bilderna ska raderas när den importerat dem. Men nu finns inte det valet längre, utan jag måste efter varje import till datorn markera alla bilder på telefonen och radera dem. Ett ganska tröttsamt jobb om man har 700+ bilder.
Några tips eller ideér vad som hänt?

Testade även nu att importera i iPhoto (vilket jag inte vill, för vill inte ha bilderna där), och valde då efter import att radera bilderna. Men tro fan inte att dom är borta ändå. Kopplar ut iPhonen och in igen, iPhoto tycker att alla bilder redan är importerade och frågar om jag vill att de raderas från telefonen, väljer att göra det. Men dom är likförbannat kvar .. varenda en

I vilket fall så skulle jag aldrig radera några bilder innan jag gjort en säkerhetskopia av bilderna på datorn.

undrar också vad som hänt, dessutom syns bara de senaste typ 300 bilderna som jag kan kopiera, de andra syns i telefonen men inte i bildinsamlings programet. Väldigt störande faktiskt...

1
Bevaka tråden