Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Produktionsproblem för nya "Ipad Pro"

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples kommande surfplatta med större bildskärm kan bli försenad och kanske inte kommer förrän senare under 2015 på grund av tillverkningsproblem med bildskärmar.

Läs hela artikeln här

Det ryktas att ryktet om en ipad Pro är försenad?

ger er nu ....

Jag har hört rykten om att 2020 kommer datorner vara möe snabbare än idag ...

Ryktet om att ryktet som handlade om att ryktet om försening av iPad Pro - en produkt som det ännu bara ryktas om - är inte helt pålitligt enligt ett nytt rykte som i sin tur är en produkt av ett tidigare rykte som ursprungligen handlade om ett rykte om Apples kontrakterade fabriker i Kina.

  • Medlem
  • 2014-11-14 06:11

Om man skall gå på rykten så försvinner Ipad Mini och Ipad Pro tillkommer. Intressant att följa och se vilka rykten som är sanna.

Ursprungligen av PaO:

Om man skall gå på rykten så försvinner Ipad Mini och Ipad Pro tillkommer. Intressant att följa och se vilka rykten som är sanna.

Jag har svårt att tro att minin kommer försvinna. Den fyller en funktion.

Jag vet inte on Apple offentliggör försäljningssiffror på enskilda produkter, men om det finns så är det ju bara att kolla upp hur många Mini som säljs och hur många Air som säljs. Säljer Mini'n bra så blir den kvar - och det tror jag.
Ryktet om dess död dök upp när iPhone 6 Plus kom - en del menade att iPhone 6 Plus ersätter Mini. Det är absurt. För mig är det enorm skillnad i storlek och vad man praktiskt effektivt effektivt kan göra med en Mini och Plus när det gäller skärmstorlek. Det är två helt skilda världar. Jag tror att Mini är en veritabel megasucce som kan sälja ut Air.
Någon som sett siffror på detta?

Ursprungligen av Demiurgen:

Jag vet inte on Apple offentliggör försäljningssiffror på enskilda produkter, men om det finns så är det ju bara att kolla upp hur många Mini som säljs och hur många Air som säljs. Säljer Mini'n bra så blir den kvar - och det tror jag.
Ryktet om dess död dök upp när iPhone 6 Plus kom - en del menade att iPhone 6 Plus ersätter Mini. Det är absurt. För mig är det enorm skillnad i storlek och vad man praktiskt effektivt effektivt kan göra med en Mini och Plus när det gäller skärmstorlek. Det är två helt skilda världar. Jag tror att Mini är en veritabel megasucce som kan sälja ut Air.
Någon som sett siffror på detta?

Apple redovisar inte försäljning av specifika modeller.

Jag är ganska sugen på en större iPad, men den måste gå att vika eller rulla ihop.

Produktionsproblem på en icke existerande modell är inget rykte att bry sig om

Ursprungligen av pmarriott:

Jag är ganska sugen på en större iPad, men den måste gå att vika eller rulla ihop.

Tyvärr inte ihoprullningsbar, men en annan (bra) idé runt konceptet ritningar/dokument...

http://wiki.mobileread.com/wiki/Sony_E_Ink_sl...

Ligger tyvärr på 1000 USD än så länge....

  • Medlem
  • 2014-11-14 21:37
Ursprungligen av Goflorp:

Tyvärr inte ihoprullningsbar, men en annan (bra) idé runt konceptet ritningar/dokument...

http://wiki.mobileread.com/wiki/Sony_E_Ink_sl...

Ligger tyvärr på 1000 USD än så länge....

Apple håller kanske på med något liknande men Samsung släppte i år världens första "bendable TV" och de satsar hårt på Youm.

http://www.oled-info.com/samsung-youm

Senast redigerat 2014-11-14 23:07
1
Bevaka tråden