Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pop Up reklam + laddning av reklam

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Popupreklam förstår jag att Expressen håller på med, men här?
Sedan, man är/vill ju vara snabbt så det är rätt irriterande att inbäddad reklam laddas sist så när man tror att man kan klicka på en länk, gör man det precis när en reklamruta dyker upp, vilket leder till att man kommer till en annan sida och får bläddra tillbaka och klicka igen.
Någon som känner igen sig?
Kan man få reklamen att ladda först? (Så man vet att det går att klicka när det ser ut så)

Och, kan man betala sig bort från reklamen på hemsidan?

Jag antar att du menar 3-reklamen som, om man surfar in med iPad, fyller skärmen. Håller med om att den är irriterande men du behöver inte klicka på annonsen. Klicka på krysset i dess övre högra hörn istället

Ursprungligen av Mymac4ever:

Jag antar att du menar 3-reklamen som, om man surfar in med iPad, fyller skärmen. Håller med om att den är irriterande men du behöver inte klicka på annonsen. Klicka på krysset i dess övre högra hörn istället

Hej jo den menar jag, och klickar krysset, men jag tycker inte sådan reklam "hör hemma här".

Tycker inte jag heller men det betalar antagligen en del räkningar. Finns fö fler trådar kring detta

1
Bevaka tråden