Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 6 Plus "Home/Touch-ID"-ring sticker up...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2014-09-29 13:05

Hej!
Jag köpte en iPphone 6 plus (64 gb, Space grey) på lanserings dagen i Täby Centrum, nu har jag märkt att "Home/Touch-ID"-ringen sticker upp något, alltså inte själva knappen utan ringen runt om. Inte jätte mycket, men så pass mycket att om man för nageln mot knappen så fastna den mot kanten. Detta gör att det lätta fastnar lite smuts/dam i kanten på ringen...
Nu är jag nyfiken på om det är någon mer som har samma problem? elle ens tänkt på det. Gjorde samma sak på en kollegas 5S, där kanten inte alls kändes!

Ursprungligen av speer:

Hej!
Jag köpte en iPphone 6 plus (64 gb, Space grey) på lanserings dagen i Täby Centrum, nu har jag märkt att "Home/Touch-ID"-ringen sticker upp något, alltså inte själva knappen utan ringen runt om. Inte jätte mycket, men så pass mycket att om man för nageln mot knappen så fastna den mot kanten. Detta gör att det lätta fastnar lite smuts/dam i kanten på ringen...
Nu är jag nyfiken på om det är någon mer som har samma problem? elle ens tänkt på det. Gjorde samma sak på en kollegas 5S, där kanten inte alls kändes!

På min gamla stack kanske också upp, men på 6:an sticker den upp lite mindre (jag fastnar "precis" med nageln när jag testar. Inget att oroa sig för så länge funktionen är ok. Klipp naglarna och njut av din nya telefon

  • Medlem
  • Malmö
  • 2014-09-30 11:58

Den ringen har alltid stuckit upp någon mikrometer.

1
Bevaka tråden