Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guide: Apparna alla borde ha

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Många appar är självklara komplement för den fulländade IOS-upplevelsen, men för nya användare kan det vara svårt att komma igång. 99mac tipsar om de mest grundläggande apparna, som bör finnas på varje användares hemskärm.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-18 14:57
Ursprungligen av Redaktionen:

Ett sista ovärderligt tips för alla som bor i Stockholm är Res i STHLM, som alltid ser till att en hittar hem. För boende i Göteborgs-trakten finns en motsvarande app från Västtrafik och skåningar har en app från Skånetrafiken.
Läs hela artikeln här

ResOplaneraren tycker jag är den snyggaste och mest intuitiva kollektivtrafikappen (när man redan hittar och vet ungefär vart man ska) och samma app fungerar både i SL, Västtrafik och Skånetrafiken.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2014-05-19 11:24
Ursprungligen av IngoX:

ResOplaneraren tycker jag är den snyggaste och mest intuitiva kollektivtrafikappen (när man redan hittar och vet ungefär vart man ska) och samma app fungerar både i SL, Västtrafik och Skånetrafiken.

Håller med, den är klockren.
Apropå appar man måste ha, om Netflix nämns vill jag slå ett slag för Viaplay, om man är sportintresserad är det bland det bästa som finns.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2014-05-19 12:20
Ursprungligen av IngoX:

ResOplaneraren tycker jag är den snyggaste och mest intuitiva kollektivtrafikappen (när man redan hittar och vet ungefär vart man ska) och samma app fungerar både i SL, Västtrafik och Skånetrafiken.

Med Resrobot kan man söka kollektivtrafik i hela landet, tåg, buss, t-bana, spårvagn, färja:
https://itunes.apple.com/se/app/resrobot/id39...

Webbversion: www.resrobot.se

1
Bevaka tråden