Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Push-notiser stängs av efter omstart

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej!

Ett problem som uppstått sen jag uppdaterade till iOS 7 (nu 7.0.4) är att när jag startar om min iPhone 4 så stängs pushfunktionen av för alla appar jag laddad hem. När jag öppnar appen första gången efter omstart öppnas en ruta där jag måste tillåta push-notiser från den appen även om jag redan tillåtit det innan omstart. I inställningar för notiser är allt som det ska dock.

Vad kan det vara som orsakar detta och hur kan jag lösa det?
Det är ganska frustrerande att behöva öppna alla appar som använder push det första jag gör efter omstart.

Tack på förhand för all hjälp!
/Erik

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-11 14:27

En kompis fick detta fel också och det enda som hjälpte var en återställning av telefonen.

Ursprungligen av lappen71:

En kompis fick detta fel också och det enda som hjälpte var en återställning av telefonen.

Ah! Det var ju inte en så svår lösning. Det jade jag ju kunnat testa själv också.
Tack för tipset. Jag testar ikväll.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-11 15:05
Ursprungligen av erikr89:

Ah! Det var ju inte en så svår lösning. Det jade jag ju kunnat testa själv också.
Tack för tipset. Jag testar ikväll.

Inte svår men dryg
Testa först om det går att återställa och lägga in säkerhetskopian,om inte får du starta den som ny.

1
Bevaka tråden