Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skriva ut websidor m.m. från Ipad

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag brukar vara i PC-världen men sitter nu med min sambos Ipad mini och försöker få den att skriva ut på min trådlösa Samsungskrivare via routern i hemmanätverket. Jag har fattat att man helst skall ha en Airprint skrivare men sådan har jag inte. Jag har sökt på nätet och hittat en Handyprint som tydligen skulle klara att skriva ut med vanliga skrivare men jag lyckas inte ladda ner det programmet till Ipaden. Safari misslyckas, svarar paddan. Jag har även funnit något i appstore som heter printcentral men kostar en liten slant. Är det verkligen på det viset i Mac-världen att man förväntas köpa en massa appar för att sådant grundläggande som utskrift ska kunna göras?
Eller har jag missat något?

Med vänlig hälsning
Mikber

Handyprint använder du på datorn inte på ipad.

Så får din dator dela ut printern till ipad.

Nu blandar du ihop det ganska bra. Handyprint är en Mac-applikation. Hur ska du få den att fungera på en iPad? Skriv inte "Mac-världen" om inte en Mac är inblandad.

Det hade underlättat om du skrivit vilken skrivarmodell det handlar om, men har du provat Samsung Mobile Print? Den finns i App. Store.

1
Bevaka tråden