Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Aftonbladet - ursäkta !

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Måste bara referera till test av iPhone 5 S/ C idag i Aftonbladet. Man blir aldrig riktigt klok på dom /Pettersson.
Har den som startsida - så ni får ursäkta. 5 stjärnor (full pott) ger Aftonbladet. För en gång skull stämde testet ganska bra med verkligheten:

Modell: Iphone 5S
Pris: 6 245-8 195 kronor
Plus:
Skärm: 4 tum
Disk: 16-64 GB
Minneskort: Nej
3G/4G: Ja
Gps: Ja
Huvudkamera: 8 Mpixel
Video: HD 1080p
Frontkamera: 1,2 Mpixel
Video: HD 720 p
Storlek: 123,8x58,6x7,6 mm
Vikt: 112 gram
Batteritid: 10timmar/standby 250 timmar
Omdöme: De som inte gillar Apple blir knappast glada åt att man hävdar att 5S är vassast på marknaden just nu. Men så är det. Det är bara för utmanarna att ta nya tag om de ska komma i kapp eller förbi

http://www.aftonbladet.se/pryl/article1772416...

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-10-25 16:50

Va bra att du länkar till en Plus artikel!!!

Ursprungligen av lappen71:

Va bra att du länkar till en Plus artikel!!!

Speciellt som jag inte har Plus .... ännu konstigare i så fall. Hade ingen aning om det. Tydligen kommer jag in i vissa artiklar - men inte alla. Tänker inte rota idet - och inte heller skaffa Plus.

Ursprungligen av adress@mac:

Speciellt som jag inte har Plus .... ännu konstigare i så fall. Hade ingen aning om det. Tydligen kommer jag in i vissa artiklar - men inte alla. Tänker inte rota idet - och inte heller skaffa Plus.

Det är inte ditt fel. Ibland så verkar det gå hur bra som helst att läsa en plusartikel och ibland inte. Jag klickar numera även om det står plus eftersom du aldrig vet vad som händer?

Annars så var det denna rubrik som jag triggade på idag. Men det är bara att inse att det rör sig om click baits och ignorera dem. Det är i alla fall ingen som kommenterar att Galaxy Gear redan säljs till 1000 kr rabatt och säger att Samsung är #doomed

Edit: Och bara för att jag skrev så där - så kan jag givetvis surfa in på din länkade plusartikel utan problem... Hel skumt!

Senast redigerat 2013-10-25 18:17

Ett inlägg borttaget, §7.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-26 13:33

Gällande Plus-artiklar, så tror jag att en artikel inledningsvis kan vara öppen för alla, för att efter en tid (några timmar) kan övergå att bli just en Plus-artikel.

Detta för att just få många att länka till artikeln ifråga, vilket förhoppningsvis (för AB) genererar fler Plus-abonnenter...

Ursprungligen av Torkel:

Gällande Plus-artiklar, så tror jag att en artikel inledningsvis kan vara öppen för alla, för att efter en tid (några timmar) kan övergå att bli just en Plus-artikel.

Detta för att just få många att länka till artikeln ifråga, vilket förhoppningsvis (för AB) genererar fler Plus-abonnenter...

Kanske det. Men jag provade nu att läsa en kombitest på Plus från 4/10 - ett tag sedan - inga problem alls.
Jag tror snarare det brister någonstans i Aftonbladets " inställningar ". Frågan är ju sedan - gäller detta alla som kollar - eller bara vissa - som i mitt fall ? Ingen aning. Men som jag skrev tidigare - kommer inte att forska i det.

1
Bevaka tråden