Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS7 har fått för sig att min iPhone 5 verkar vara en iPhone 4 (!!)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har bara erhållit grå och svart bakgrund i notis- och kontrollcenter på min iPhone 5 efter att ha uppgraderat till iOS7. Ska den inte default vara snyggt genomskinlig som på min iPad4? Har inte hittat någon inställning där man kan välja genomskinlighet eller inte. Mitt nya iOS7 verkar tro att min iPhone 5 är en iPhone 4, där bakgrunderna ska se ut som de nu gör på min iPhone 5. Nån som har en lösning på problemet? Har stängt av och startat om min iPhone, men det hjälpte inte.

Senast redigerat 2013-09-20 23:17
Ursprungligen av rowlfen2:

Har bara erhållit grå och svart bakgrund i notis- och kontrollcenter på min iPhone 5 efter att ha uppgraderat till iOS7. Ska den inte default vara snyggt genomskinlig som på min iPad4? Har inte hittat någon inställning där man kan välja genomskinlighet eller inte. Mitt nya iOS7 verkar tro att min iPhone 5 är en iPhone 4, där bakgrunderna ska se ut som de nu gör på min iPhone 5. Nån som har en lösning på problemet? Har stängt av och startat om min iPhone, men det hjälpte inte.

Inställningar -> Allmänt -> Hjälpmedel - Öka konstrast ->

Är den av eller på? Prova med att ändra denna inställning?

Ursprungligen av BlackSmp:

Inställningar -> Allmänt -> Hjälpmedel - Öka konstrast ->

Är den av eller på? Prova med att ändra denna inställning?

Stort tack BlackSmp! Så enkelt var det! Kontrasten var på. Nu är den av. Då blev bakgrunderna genomskinliga!

GIssa vem som råkade ut för samma sak tidigare;)

1
Bevaka tråden