Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Missade/Senaste samtal

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Inga missade eller senaste samtalsnummer sparas från att jag uppdaterade till 7an. Är det något som stängts av som ska vara på? Någon mer med problemet som löst det?
Gäller på en iPhone 4s, uppdaterade från senaste 6an till 7an.
Den visar på låst skärm ett missat nr, men sen är det som bortblåst. Finns varken i notiscenter under missade eller under telefonen på missade. Har ringt minst 10 samtal idag och tagit emot lika många ungefär, men det är tomt under alla.....
Någon som vet?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-09-19 20:32

Det är säkert helt enligt design, om jag inte minns fel så var det mellan IOS5 och 6 som ett antal SMS som inte ansågs intressanta försvann..

Hos mig funkar det fint. Testa:
http://www.99mac.se/forum/t/301416-felsoka-ip...

Ursprungligen av mattiL:

Det är säkert helt enligt design, om jag inte minns fel så var det mellan IOS5 och 6 som ett antal SMS som inte ansågs intressanta försvann..

Så var det säkert, och det är väl förståeligt att det försvinner. Jag är inte ute efter dom samtalslistor som fanns före jag uppgraderade utan dom som borde blivit efter. Skärmbilden är tagen efter att det säkert gått sammanlagt 20 samtal, sammanlagt både in och ut, genom telefonen efter uppgradering. Det är det jag tycker är lite skumt...... Dessutom missade jag 2 samtal som visades på låsta skärmen som missat samtal men när jag går in i telefonen som finns inget under missade samtal. Så numren är borta.
Startat om har jag gjort, både vanligt och med start/hemknapp tills äpplet kommer.
Har inte märkt något annat som inte funkar som det ska så det verkar onödigt med en nollställning av telefonen, det kanske hostar igång igen :).

1
Bevaka tråden