Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med uppdatering app

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Uppdaterade mina appar idag, tyvärr var det inte tillräckligt med utrymme på ipaden. Barnen hade lekt med den och tagit massvis med kort, efter en hel del raderande så funkar det fortfarande inte att uppdatera spelet Real racing. Den säger att det inte går, pga utrymme. Någon som kan hjälpa mig? Jag vill helst inte ladda ner det på nytt då jag mister allt i spelet.
Ipaden har senaste iOS.
I iTunes visas den inte under program. Men den finns med på skärmen som symbol.

Säker på att du inte kan ta bort något för att då plats med uppdateringen? Om inte så skulle jag rekommendera att köpa en modell med mer lagring om du har så tight med utrymme.

Ja du har helt rätt, men tyvärr hjälper det mig inte just nu. Det är bara en uppdatering på spelet som sagt, jag har 1,5 gb ledigt. Borde väll ändå räcka.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 17:08
Ursprungligen av Dahlan:

Hej
Uppdaterade mina appar idag, tyvärr var det inte tillräckligt med utrymme på ipaden. Barnen hade lekt med den och tagit massvis med kort, efter en hel del raderande så funkar det fortfarande inte att uppdatera spelet Real racing. Den säger att det inte går, pga utrymme. Någon som kan hjälpa mig? Jag vill helst inte ladda ner det på nytt då jag mister allt i spelet.
Ipaden har senaste iOS.
I iTunes visas den inte under program. Men den finns med på skärmen som symbol.

Nej du mister inte allt om du ställer in i spelet att spelstatistiken ska sparas i iCloud.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 17:10
Ursprungligen av Dahlan:

Ja du har helt rätt, men tyvärr hjälper det mig inte just nu. Det är bara en uppdatering på spelet som sagt, jag har 1,5 gb ledigt. Borde väll ändå räcka.

Nej igen Den laddar hem och sen behövs utrymmer för att packa upp filen.
Har varit i samma situation och det bästa är att uppdatera genom iTunes för då slipper man bekymret om bris med utrymme

Ursprungligen av lappen71:

Nej du mister inte allt om du ställer in i spelet att spelstatistiken ska sparas i iCloud.

Kan jag göra det även om jag inte kommer in spelet?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 17:28
Ursprungligen av Dahlan:

Kan jag göra det även om jag inte kommer in spelet?

Varför kommer du inte in i spelet?
Jag hade en avbruten uppdatering men kunde alla fall spela.

Ursprungligen av lappen71:

Varför kommer du inte in i spelet?
Jag hade en avbruten uppdatering men kunde alla fall spela.

Hej
App symbolen har blivit nertonad, trycker jag en gång på den blir den ännu mörkare. Men den öppnas inte. Trycker jag två ggr säger den att den inte uppdatera pga utrymme.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 17:57
Ursprungligen av Dahlan:

Hej
App symbolen har blivit nertonad, trycker jag en gång på den blir den ännu mörkare. Men den öppnas inte. Trycker jag två ggr säger den att den inte uppdatera pga utrymme.

Ja du det där var ett fel som jag inte kan hjälpa dig med.
Du får helt enkelt hoppas på att iCloud synken är påslagen.
Har du testat att starta om och se vad som händer?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 17:59

Du får ta bort fler saker ur din iPad och återuppta uppdateringen.

Har nu kastat en hel del, har nu 4gb fritt. Den säger ändå att det inte finns utrymme? Startat om, ingen skillnad. Snart bara att ladda hem det på nytt. Men jag har lagt många timmar för att komma dit i spelet. Surt

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-13 18:31
Ursprungligen av Dahlan:

Har nu kastat en hel del, har nu 4gb fritt. Den säger ändå att det inte finns utrymme? Startat om, ingen skillnad. Snart bara att ladda hem det på nytt. Men jag har lagt många timmar för att komma dit i spelet. Surt

4GB borde räcka!! Som sagt hoppas iCloud syncen är igång

Det gick till slut...

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-09-26 21:43
Ursprungligen av Dahlan:

Det gick till slut...

Och hur löste du det?

Ursprungligen av lappen71:

Och hur löste du det?

Vet inte vad jag gjorde annorlunda. Men det gick.

1
Bevaka tråden