Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Tele2 LTE är bra – men måste bli bättre"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under måndagskvällen fick 99mac:s redaktör Ida Lindkvist den efterlängtade notisen om nya operatörsinställningar på sin Iphone-skärm. Förmiddagen efter kunde hon gå ut på stan och testa LTE. Betyget blir bra, men det måste bli så mycket bättre.

Läs hela artikeln här

Jag åker tunnelbana mellan Odenplan och Gamla stan varje dag och 4G lyser med sin frånvaro hela vägen. Jag kan tycka att tunnelbanan är ett ställe som borde prioriteras eftersom det i princip inte är möjligt att utnyttja internet där nere som det är idag.

Ursprungligen av Scarecrow:

Jag åker tunnelbana mellan Odenplan och Gamla stan varje dag och 4G lyser med sin frånvaro hela vägen. Jag kan tycka att tunnelbanan är ett ställe som borde prioriteras eftersom det i princip inte är möjligt att utnyttja internet där nere som det är idag.

Finns det inte LTE med "riktig" 4G-telefon då?

Ursprungligen av grenhall:

Finns det inte LTE med "riktig" 4G-telefon då?

Mycket möjligt, det är inget jag har möjlighet att testa då jag endast äger en telefon. Men eftersom artikeln handlar om 1800 MHz-bandet så var det endast det jag syftade på.

1
Bevaka tråden