Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Forummiljö och heta trådar

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej å hej,

Först och främst vill jag säga att jag är väldigt nöjd med nya sidan, helhetsintrycket är väldigt bra och färgerna är mycket härligare än innan. Jag har dock ett par högst personliga åsikter, huruvida andra tycker som mig låter jag vara osagt.

- Typsnittets storlek i forumdelen känns onödigt stort och gör att det blir väldigt svåröverskådligt.

- Skulle det vara möjligt att lägga till en kategori för "heta trådar" under varje forumkategori samt få möjlighet att både minimera/maximera den och forumtrådarna precis som man kan göra på huvudsidan? Typ såhär, med reservation för eventuella konstigheter, paint på windows lämnar en del att önska när det gäller klipp&klistra.

Mvh,
Nöten

Ursprungligen av Kokosnöt:
Citat:

Först och främst vill jag säga att jag är väldigt nöjd med nya sidan, helhetsintrycket är väldigt bra och färgerna är mycket härligare än innan. Jag har dock ett par högst personliga åsikter, huruvida andra tycker som mig låter jag vara osagt.

Tack så mycket, kul att du tycker om sidan.

Citat:

Typsnittets storlek i forumdelen känns onödigt stort och gör att det blir väldigt svåröverskådligt.
https://dl.dropbox.com/u/2987153/99mac/99macforum_1.png

Noterat. Ska experimentera lite med detta och se vad vi tror.

Citat:

Skulle det vara möjligt att lägga till en kategori för "heta trådar" under varje forumkategori samt få möjlighet att både minimera/maximera den och forumtrådarna precis som man kan göra på huvudsidan? Typ såhär, med reservation för eventuella konstigheter, paint på windows lämnar en del att önska när det gäller klipp&klistra.
https://dl.dropbox.com/u/2987153/99mac/99macforum_2.png

Det här skulle dessvärre bli svårt. Dels är "heta" trådar bara ett godtyckligt sätt att framhäva lite större / aktivare diskussioner i listan, så det är svårt att motivera varför dessa skulle ha en egen lista, och dels skulle denna lista i sig kunna bli många sidor lång, vilket skulle göra delforumen svårare att läsa.

Tack för din feedback.

1
Bevaka tråden