Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6 ute nu!

Tråden skapades och har fått 364 svar. Det senaste inlägget skrevs .

iPad. Klocka-appen; Världsuren är "Mondaine" - en av de tydligaste urtavlorna i världen.
Används av Schweiziska SJ.

Vackert så man blir gråtmild

Ursprungligen av Goflorp:

iPad. Klocka-appen; Världsuren är "Mondaine" - en av de tydligaste urtavlorna i världen.
Används av Schweiziska SJ.

Vackert så man blir gråtmild

Hehe, ja... men dock utan licens...

Lite slarvigt/oskickligt, minst sagt.

Ursprungligen av AndreeMarkefors:

Hehe, ja... men dock utan licens...

Lite slarvigt/oskickligt, minst sagt.

Inte mycket att snacka om. En av världens vackraste klockdesigner. Jag identifierade den direkt vid första anblicken. Bara att betala:)

Okej, då förstår jag. Hade faktiskt ett från just posten, och det beter sig på samma sätt som beskrivet.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-19 23:29
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Okej, då förstår jag. Hade faktiskt ett från just posten, och det beter sig på samma sätt som beskrivet.

Hade också ett från Posten, nu måste jag vänta på påminnelse för att hämta paketet

Ursprungligen av zappee:

Hade också ett från Posten, nu måste jag vänta på påminnelse för att hämta paketet

Det är ju galet att det inte funkar i GM, frågade om en länk ovan där det diskuteras, har du någon så man kan läsa mer om det?

Ursprungligen av zappee:

Hade också ett från Posten, nu måste jag vänta på påminnelse för att hämta paketet

Starta om Medddelanden så kommer det tillbaka, dock så kan man bara läsa dom få tecken som förhandsvisas
klickar man så blir det tomt och borta från listan igen

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-19 23:38
Ursprungligen av keptang:

Det är ju galet att det inte funkar i GM, frågade om en länk ovan där det diskuteras, har du någon så man kan läsa mer om det?

Nej, självupplevt problem.

Ursprungligen av disktant:

Starta om Medddelanden så kommer det tillbaka, dock så kan man bara läsa dom få tecken som förhandsvisas
klickar man så blir det tomt och borta från listan igen

Ah sedär, synd inte koden till Posten står i början

  • Medlem
  • 2012-09-19 23:32

Jag har precis "felanmält" en grej på kartor, att St inte görs om automatiskt till Sankt (Som i St Eriksgatan). Så om ni hittar ett kartproblem, tryck upp inställningarna och välja rapportera problem!

Nä det var väll inte mycket att hänga i granen det här inte

+ För att man nu kan ha olika signaturer på alla mailkonton
- SMS buggen
- För urusla kartor som visar saker på fel plats och saknar ex. tunnelbanestationer

Sedan ser och känns det som vanligt, urtrist

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-19 23:49
Ursprungligen av disktant:

Nä det var väll inte mycket att hänga i granen det här inte

+ För att man nu kan ha olika signaturer på alla mailkonton
- SMS buggen
- För urusla kartor som visar saker på fel plats och saknar ex. tunnelbanestationer

Sedan ser och känns det som vanligt, urtrist

Gillar FB-integrationen och de nya funktionerna vid inkommande samtal.

Ursprungligen av zappee:

Gillar FB-integrationen och de nya funktionerna vid inkommande samtal.

Har inte fått några samtal än, men då lär jag se något jag saknat sedan min HTC Diamon 2

  • Medlem
  • 2012-09-19 23:52

Såg nu också det där med SMS-buggen. Riktigt irriterande. Hade ett sparat SMS från ett företag, med inloggningsuppgifter till deras hemsida. Det försvann så fort man tryckte på det nu efter uppdateringen. Det här får de ta mig fan fixa.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-09-20 07:34
Ursprungligen av jhm:

Såg nu också det där med SMS-buggen. Riktigt irriterande. Hade ett sparat SMS från ett företag, med inloggningsuppgifter till deras hemsida. Det försvann så fort man tryckte på det nu efter uppdateringen. Det här får de ta mig fan fixa.

Provat att starta om? Jag gjorde det direkt efter att allt var färdigt, och jag ser SMS från 72-130 osv utan problem.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-20 08:23
Ursprungligen av reboot81:

Provat att starta om? Jag gjorde det direkt efter att allt var färdigt, och jag ser SMS från 72-130 osv utan problem.

Att starta om hjälper ej.

Fan, glömde ju att Youtube appen är borttagen, jag kommer att bli mördad i morgon av min dotter
finns det några alternativ än ?

Google har gjort sin egen app.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Google har gjort sin egen app.

Jo jag såg den nu, trodde inte att den var färdig till IOS6

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Google har gjort sin egen app.

Den finns tyvärr inte till iPad.

  • Medlem
  • 2012-09-20 00:09

Kan inte paddorna automatiskt köra iPhoneappar? Jag trodde att det var så det var, men inte tvärtom. Surt...

Ursprungligen av keptang:

Den finns tyvärr inte till iPad.

Ursprungligen av jhm:

Kan inte paddorna automatiskt köra iPhoneappar? Jag trodde att det var så det var, men inte tvärtom. Surt...

Visst kan den det, men det ser förjäkligt ut, oacceptabelt dåligt ser det ut.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-09-20 00:12
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Google har gjort sin egen app.

Hittar inte

  • Medlem
  • 2012-09-20 00:19

Finns i appstore.

Ursprungligen av lappen71:

Hittar inte

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-19 23:58

Safari fullkomligt flyger fram på min iPad2 och 4a, renderar och laddar snabbare än någonsin

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-09-20 00:21

Sorry grabbar trodde ni pratade om ett annat program i all hast

Min flickvän uppdaterade precis sin 4S och sin iPad 2. Nu kommer vi inte ut på WiFi här hemma. Så fort man kopplar upp mot det så kommer vi till en hemsida hos Apple som inte funkar. Hur tar vi oss vidare?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-09-20 01:35
Ursprungligen av Bodhisattva:

Min flickvän uppdaterade precis sin 4S och sin iPad 2. Nu kommer vi inte ut på WiFi här hemma. Så fort man kopplar upp mot det så kommer vi till en hemsida hos Apple som inte funkar. Hur tar vi oss vidare?

Samma här..

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2012-09-20 01:27

Jag kan inte gå in på vårt wifi här hemma. När jag klickar på vårt egna så kommer det upp en sida hos Apple.se där det står logga in högst upp men själva sidan går inte att hitta, står bara "hmm, the page you're looking for can't be found."
Någon som vet vad problemet är?

Edit: Nu fungerar det!

Bevaka tråden