Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Arkivera apps

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-09-18 00:44

Ponera att iPhones lagringsutrymme börjar bli fullt. Finns det då något sätt att lagra undan div. appar i iTunes utan att de synkas med telefonen (har lixom ingen lust att slänga bort några av dem, även om jag inte använder dem dagligen)?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-09-18 00:46
Ursprungligen av lensv:

Ponera att iPhones lagringsutrymme börjar bli fullt. Finns det då något sätt att lagra undan div. appar i iTunes utan att de synkas med telefonen (har lixom ingen lust att slänga bort några av dem, även om jag inte använder dem dagligen)?

jepp. aktivera synkning i iTunes och lägg över endast de appar du vill ha.

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-09-18 08:58

Som ibish säger. Om du synkar med iTunes så läggs alla dina appar över på datorn. Om du sedan raderar appar på telefonen så finns de fortfarande kvar på datorn. Du kan också direkt i iTunes bocka för de appar du vill ska ligga på telefonen. De du bockar av tas då bort från telefonen vid nästa synkning. Men de ligger givetvis kvar på datorn.

En nyfiken fråga. Hur många appar har du om du lyckats fylla upp hela lagringsutrymmet med appar?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-09-18 10:06

Ahh, det är i listan som dyker upp när telefonen är ansluten som man kan göra dessa inställningar (jag letade förbrilt bland Apps i iTunes fasta Library)... Tack!

-> Spooky - Mina appar tar bara en dryg tiondel av utrymmet. Det är musik/mediafiler som är den stora lagringsboven.

1
Bevaka tråden