Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Näe, nu blev jag riktigt sur

Tråden skapades och har fått 4843 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av rhesus:

Jag fick äntligen min iphone4 som ska ersätta sveriges äldsta iphone, min gamla 2G från 2007. Packar upp den, installera lite program och är allmänt nöjd tills jag provar ringa ett samtal. Högtalaren är spräckt :@

Hejdå iphone4, hello iphone 2G

Fy F-n vad surt!

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-13 13:20
Ursprungligen av Goflorp:

Fy F-n vad surt!

Ja det var årets antiklimax. All denna väntan och så är det bara att knalla raka vägen tillbaka till telia med den och börja vänta igen... Nåja, det som inte dödar härdar

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2010-09-13 14:54

Ljudet i min gamla SE är knappt hörbart. Fy fonken vad sur jag blir. Nu måste jag nog köpa mig en iPhone 4 bara för det.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-13 14:58
Ursprungligen av Macus:

Ljudet i min gamla SE är knappt hörbart. Fy fonken vad sur jag blir. Nu måste jag nog köpa mig en iPhone 4 bara för det.

Stackars stackars dig

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2010-09-13 20:18

Jag hade hoppats på att någon kvinna skulle besvara min fråga. Men de skäms väl så att de inte vågar.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-09-14 06:24
Ursprungligen av Macus:

Jag hade hoppats på att någon kvinna skulle besvara min fråga. Men de skäms väl så att de inte vågar.

Haha, just vad gäller soppåsen så känner jag mig träffad När det gäller den (av mig) fyllda och ihopknutna påsen alltså!

Men sen har vi ju all återvinning som ska sorteras och köras iväg - glas, metall, plast mm mm. Fy sjutton vad mycket jobb det är runtomkring DEN hanteringen!

  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-09-13 22:43

Näe, nu blev jag riktigt sur:

Har precis köpt ett nytt Xbox och tänkte ta backup på alla mina save-filer som jag samlat på mig genom åren. Filerna från spelen Mass Effect 1 och 2 var särskilt viktiga eftersom att valen man gör följer med till nästa spel osv.

Dock så läser jag fel på menyalternativen och väljer "Remove storage from Xbox 360" i tron att det ska vara säkert att plocka ur USB-minnet. Macanvändare som man är och van vid det...

Dock borde det kanske stått "Remove content from the USB-storage" istället. För på ca 2,1 sekunder försvann ca 80 timmars Mass Effect-spelande. FFFFUUUUUUUUUUUU!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2010-09-13 22:59
Ursprungligen av Ree_Tab:

Näe, nu blev jag riktigt sur:

Har precis köpt ett nytt Xbox och tänkte ta backup på alla mina save-filer som jag samlat på mig genom åren. Filerna från spelen Mass Effect 1 och 2 var särskilt viktiga eftersom att valen man gör följer med till nästa spel osv.

Dock så läser jag fel på menyalternativen och väljer "Remove storage from Xbox 360" i tron att det ska vara säkert att plocka ur USB-minnet. Macanvändare som man är och van vid det...

Dock borde det kanske stått "Remove content from the USB-storage" istället. För på ca 2,1 sekunder försvann ca 80 timmars Mass Effect-spelande. FFFFUUUUUUUUUUUU!

Det var en Kass Effect.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-09-13 23:15
Ursprungligen av Ree_Tab:

Dock borde det kanske stått "Remove content from the USB-storage" istället. För på ca 2,1 sekunder försvann ca 80 timmars Mass Effect-spelande. FFFFUUUUUUUUUUUU!

Ex(save)Box ;/

Ursprungligen av Ree_Tab:

Näe, nu blev jag riktigt sur:

Har precis köpt ett nytt Xbox och tänkte ta backup på alla mina save-filer som jag samlat på mig genom åren. Filerna från spelen Mass Effect 1 och 2 var särskilt viktiga eftersom att valen man gör följer med till nästa spel osv.

Dock så läser jag fel på menyalternativen och väljer "Remove storage from Xbox 360" i tron att det ska vara säkert att plocka ur USB-minnet. Macanvändare som man är och van vid det...

Dock borde det kanske stått "Remove content from the USB-storage" istället. För på ca 2,1 sekunder försvann ca 80 timmars Mass Effect-spelande. FFFFUUUUUUUUUUUU!

en bild från denna sidan kanske kan inspirera din ilska?

FFFFFUUUUUUUUU - Sharenator.com

Ursprungligen av wilhelmsson:

Nu blev jag faktiskt sur, nu har jag suttit och läst massor av dessa och blivit sen...

LCR

Ursprungligen av LCR:

Nu blev jag faktiskt sur, nu har jag suttit och läst massor av dessa och blivit sen...

LCR

haha men erkänn, sjukt roliga

Ursprungligen av wilhelmsson:

haha men erkänn, sjukt roliga

Absolut! Grejen är den hos mej i alla fall, att jag slutat reagera FFFFFUUUUU.... när saker inte går som de ska. Jag har bränt alldeles för mycket energi på att bli arg/sur och har nu insett att det inte blir bättre, ofta sämre när man reagerar så.

LCR

Ursprungligen av LCR:

Absolut! Grejen är den hos mej i alla fall, att jag slutat reagera FFFFFUUUUU.... när saker inte går som de ska. Jag har bränt alldeles för mycket energi på att bli arg/sur och har nu insett att det inte blir bättre, ofta sämre när man reagerar så.

LCR

eller hur, längesen det hjälpte mig att bli sur!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-09-16 02:09
Ursprungligen av Ree_Tab:

Dock borde det kanske stått "Remove content from the USB-storage" istället. För på ca 2,1 sekunder försvann ca 80 timmars Mass Effect-spelande. FFFFUUUUUUUUUUUU!

Ouch, det där suger verkligen

Nu blev jag inte bara riktigt sur, jag tappade all lust att leva. Espressomaskinen på kontoret är sönder.

Ursprungligen av pmarriott:

Nu blev jag inte bara riktigt sur, jag tappade all lust att leva. Espressomaskinen på kontoret är sönder.

Gillar egentligen inte uttrycket, men snacka om ilandsproblem...

LCR

Ursprungligen av LCR:

Gillar egentligen inte uttrycket, men snacka om ilandsproblem...

LCR

Tror pmarriott skrev med en liten portion ironi.

Ursprungligen av Capeman:

Tror pmarriott skrev med en liten portion ironi.

Det fattar väl jag med, lite därav mitt svar...

LCR

Vad menar ni? Jag sitter här och filar på handlederna med en rostig sked!

Ursprungligen av pmarriott:

Vad menar ni? Jag sitter här och filar på handlederna med en rostig sked!

Jag menade bara att om det är ditt enda problem och att du blir så sur som du uttrycker så ska du nog snarare vara glad. Folk brukar kalla sådana problem för ilandsproblem.

LCR

Tro mig. Det är inte mitt enda problem. Jag lider även av skoskav.

Ursprungligen av pmarriott:

Tro mig. Det är inte mitt enda problem. Jag lider även av skoskav.

Se där, du har ju i alla fall skor...

LCR

Så underbart roligt när alla missar ironi, sarkasm och humlr.. på så många plan...

Ursprungligen av Goflorp:

Så underbart roligt när alla missar ironi, sarkasm och humlr.. på så många plan...

Nu ska du inte vara sån...

LCR

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-20 01:31

Gör en OT tråd om ert politiska dravel... Nu blev jag riktigt sur!

  • Medlem
  • 2010-09-20 06:49
Ursprungligen av Per:

Gör en OT tråd om ert politiska dravel... Nu blev jag riktigt sur!

Inläggen om valet är flyttade hit:
http://www.99.se/99lounge/280760-sd-i-riksdagen-nu-aer-sur.html
Admin

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-09-20 20:01

Hade oturen att framrutan på grävmaskinen gick åt skogen. Så imorgon blir det till att prata med Swecon/glasmästare/försäkringsbolag.
Inte fick jag grävt något heller *surar* >=/

  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-09-20 20:27

Vad hände med rutan?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-09-20 20:37
Ursprungligen av erik:

Vad hände med rutan?

Skulle återmontera vindrutetorkaren så slant den till, eller något åt det hållet, så hela rutan sa "knäck". Ser ut som en mindre olycka nu :/
Men men, skall ringa runt lite imorgon och se vad som händer.

Bevaka tråden