Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förhandsbokning av iPhone 4 i Sverige

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-20 20:43
Ursprungligen av Noumenon:

Inte slutgiltiga dock.

de har satt priserna "på skoj" ju.

Ursprungligen av akerstrom:

de har satt priserna "på skoj" ju.

Får man sannerligen hoppas

är väll ungefär som att priserna på typ nokia n900 var typ 10000 innan den kom, o slutade på 6000 eller vare va

Förra året var priserna på 3GS ungefär 5000 kr för 16 GB och 6000 kr för 32 GB (beroende på operatör och abonnemang förstås, men t.ex. hos Telia blev det alltid samma slutsumma oavsett hur man fördelade betalningen).

I år finns risken att det är dyrare, dollarn har stigit och Apple har justerat priserna därefter (märktes inte minst på nya Mac minin) och priserna i Euro i de länder som har iPhone 4 redan antyder också ett högre pris i Sverige.

fast i england så verkar väll nästan iphone 4 blivit billigare än 3gs:en va, eller är det bara pga. att den nu säljs löst med?

Och tittar man på specifikationen så är de operatörslåsta. Vad i helsikke är detta? Ett skämt från Dustin?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-21 02:08
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Och tittar man på specifikationen så är de operatörslåsta. Vad i helsikke är detta? Ett skämt från Dustin?

Du har inte läst den stora röda texten som lyder: OBS! PRISER OCH INFORMATION UPPDATERAS FORTLÖPANDE. NÄR VI HAR FÅTT BESKED ANG KORREKT PRIS SÅ KOMMER SJÄLVKLART ALLAS ORDRAR ATT KORRIGERAS

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-21 10:06

APPLE IPHONE 4 16GB SVART - TELIA - FÖRHANDSBOKNING

Så står det nu på deras sida.. dock är jag inloggad med studentrabatt och då är priset 10 916:-

Som hittat!

Vi behöver inte låsa oss till att tråden bara ska gälla Dustin, så jag har ändrat rubriken lite, och gjort den mer allmän.

Har också flyttat tråden till rätt forum.

/Mod

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-21 12:09

Om vi ska prata allmänt så har Kullander haft en intresseanmälan/förhandsbokning ett bra tag.

Boka din Phone hos Kullander

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-26 20:21

Och där var det borta, tror de fick på fingrarna!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-26 11:11

Intressant att veta vilket abb det är till?!

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-26 11:13
Ursprungligen av WELiN:

Intressant att veta vilket abb det är till?!

Jag gissar, förmodligen kontantpris utan abonnemang men operatörslåst.

Ursprungligen av WELiN:

Intressant att veta vilket abb det är till?!

Det står Telia i rubriken för telefonen så jag antar att den är låst till vilket Teliaabb. som helst. Men det är ju bara en gissning.

Idag är det måndag och på fredag börjar försäljningen. De borde komma ut med priser och ev förhandsbokning rätt snart tycker man...

Misstänker helt enkelt att det var fel priser med tanke på apples pressrelease om sina priser. Då blev dessa priser för dyra för att vara konkurrenskraftiga

1
Bevaka tråden