• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2010-07-16 17:27

Hyrde en film i iTunes på iPaden, den laddades hem utan problem och sågs även utan problem, efter att ha sett klart filmen raderades den från rentals i videos. iTunes säger därefter att det finns en tillgänglig nedladdning för mitt konto. Då dyker den hyrda filmen upp igen och börjar laddas hem, under tiden så går hyrtiden ut och den slutar ladda hem pga av detta, just nu ligger filmen och vill laddas hem men får bara "Download error. Tap to retry" och jag kommer inte längre, det tråkiga är att den lite då o då försöker återupta nedladdning o frågar då efter itunes lösenord typ en gång i kvarten. Och då jag har flera konton kan jag inte byta för att det här ligger och stör.

Så till frågan hur skjutton får jag bort nedladningen?
Har försökt hitta något både i iTunes på macen och iPaden men hittar nada, är inne på att återställa den till fabriksinställningar men känns segt att förlora massa annat pga av det.

Någon som vet?

// Johan