Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga över ALLA apps på en gång, redan inköpta

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Har som så många andra lyckats synka telefonen och blev av med alla program.
Har använt "Överför inköp" och på så vis fått över ca 10 av 30-40 apps. Av någon anledning för den inte över alla trots att dessa finns i min inköps-historik.

Inser att jag kan gå in och "köpa" applikationerna igen kostnadsfritt, men detta blir väldigt jobbigt med ett 30 tal applikationer och min fråga är därför:

- Kan jag, och hur gör jag i så fall, för att för att överföra ALLA mina gamla inköp på en gång?

Har sökt i detta forum och google men inte hittat svaret på denna fråga och ber därför om er hjälp.

Tack

jag hade inga problem att synca över ALLA inköp, både musik och appar. testa ett par gånger tycker jag. låter ju sjukt mysko.

EN annan väg man kan ta är ju att synca över, fixar den då bara 10 så radera de 10 från telefonen sedan och synca igen, skickas då 10 nya över så radera de osv. omständligt men då får du de alla tillslut och de är nog snabbare än att leta rätt på de i appstore.

Tack för ditt svar Ollebro, desvärre hjälper inte detta trots flertalet försök. Inte heller ditt andra förslag att synka över apparna.

  • Medlem
  • 2010-07-14 22:25

Du har väl alla programmen i iTunes på datorn? Då är det bara att kryssa i alla för synkning.

Nej, ny dator och har därmed precis installerat iTunes varpå programmen inte finns där.

  • Medlem
  • 2010-07-15 07:56

Förlåt, då missförstod jag din rubrik "Lägga över…". Du menar "Ladda ner…". Då kanske denna länk kan hjälpa: SLB: How to Download Purchase from iTunes Again

Senast redigerat 2010-07-15 08:15

Precis, dålig formulering av mig. Det bästa jag kan hitta är denna support-artikel: How to redownload purchased apps from the App Store men den handlar fortfarande bara om hur man kan få ner enstaka appar.

I menyraden i iTunes. Affär-->Överför inköp.

Sen syncar du telefonen med iTunes.

Finns inget sådant val när jag klickar i min Affär-flik, men jag högerklickar på telefonen och klickar Överför inköp (borde ju vara samma), men då hämtar den bara de ca 10 appar jag har på telefonen; inte alla mina tidigare inköp.

  • Medlem
  • 2010-07-15 15:17

Testa "Leta efter tillgängliga hämtningar" i samma toppmeny (Affär).

Testat det också, men den säger att de har hämtat alla. Vilket är en lögn

  • Medlem
  • 2010-07-15 15:47

Ingen lösning, men nu är det nog dags för dig att skriva ut listan över köpta appar och leta upp dem på nytt – det kostar ju inget. 30 appar hade du laddat hem styckvis för länge sedan.

Jo, får nog bli så, men det är riktigt irriterande
Har mailat Apple om detta och de påstår sig svara inom 48 timmar. Får jag ett svar lägger jag upp det här. Tack för att ni försökt hjälpa till!

  • Medlem
  • 2010-07-19 09:32

Köpte en ringsignal men efter uppdateringen till 4.0.1 finns den inte kvar. Hittar den ingenstans. Dom som jag lagt in själv finns dock kvar....

1
Bevaka tråden