Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telenor stoppar förhandsbokning av iPhone 4

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu börjar det köra ihop sig vad gäller leveranser - löfte om till Sverige - kanske.

Jag är inte förvånad.

Men ska vi gissa att Telia m.fl. kommer ut med information om lanseringen under veckan?

  • Medlem
  • 2010-07-14 14:35

Telia skickade just ut ett sms om att det drar ihop sig.

Ursprungligen av Baron:

Telia skickade just ut ett sms om att det drar ihop sig.

Det har jag inte fått... Vill du skriva vad det stod? Var det ny information jämfört med e-posten de skickade för några dagar sedan?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 14:43

Jag har heller inte fått det SMS'et...inte heller det mailet.

Ursprungligen av zinned:

Jag har heller inte fått det SMS'et...inte heller det mailet.

Mailet sade inte ett dugg. Stod i princip bara att "snart kommer iPhone!" och inte mycket mer.

Smset sa "som en av våra bästa iphonekunder så kommer du snart att få ett unikt erbjudande på nya iphone 4. Håll utkik i din mobil"

Kom 14:36

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 14:51

Å andra sidan så har jag för mig att Telia skickade ut SMS när det närmade sig för 3GS'en också och inte heller det fick jag...trots att jag hade varit kund sedan första dagen iPhone 3G kom till Sverige.

Märkligt.

Haha samma här zinned... Har varit Teliakund i två år nu, men jag är tydligen inte en av deras bästa iPhonekunder...

Ursprungligen av Capeman:

Haha samma här zinned... Har varit Teliakund i två år nu, men jag är tydligen inte en av deras bästa iPhonekunder...

Du surfar säkert upp din kvot varje månad vilket gör att du inte är en "bra" kund
Kan det ha något med eventuell kvarvarande bindningstid på abonnemanget?

  • Medlem
  • 2010-07-14 15:13

Vi har en rad abonnemang hos Telia, bla bredbands-TV, Bredband, IP-telefoni, två mobiler, osv. (SMS:et är redan raderat.)

Jag har också IP-telefoni, bredband och IPTV från Telia...

Sirsnurre, du kan ha nåt där... Jag har ingen bindningstid kvar på mitt mobilabonnemang.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 15:28
Ursprungligen av Capeman:

Jag har också IP-telefoni, bredband och IPTV från Telia...

Sirsnurre, du kan ha nåt där... Jag har ingen bindningstid kvar på mitt mobilabonnemang.

Jag har dock bindningstid kvar, till typ september nästa år. Så den variabeln håller inte heller...

  • Medlem
  • 2010-07-14 15:34
Ursprungligen av Capeman:

Jag har också IP-telefoni, bredband och IPTV från Telia...

Sirsnurre, du kan ha nåt där... Jag har ingen bindningstid kvar på mitt mobilabonnemang.

Vi är helt obundna, till mobilerna i alla fall.

Ursprungligen av Capeman;:

Jag har också IP-telefoni, bredband och IPTV från Telia...

Sirsnurre, du kan ha nåt där... Jag har ingen bindningstid kvar på mitt mobilabonnemang.

Nope. Ingen bindningstid för mig men ett sms;)

Ps: lätt ironi kommer här;)

Två moderatorer som diskuterar ett sidoämne , borde ni inte bryta ut delarna om Telia till en egen tråd?

(och jag vet att jag är lika skyldig;))

Helt rätt BlackSmp! Vi stoppar offtopic nu.

  • Medlem
  • 2010-07-14 23:03

Sorry, läste slarvigt, trodde tråden handlade om Telia.

1
Bevaka tråden