Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fantasifullt Samsung

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet att Samsungs Galaxy S har varit på tal i andra trådar, men när jag såg den här annonsen från Elgiganten idag så kunde jag inte låta bli att ta upp det separat.

Inte nog med att det är en alldeles uppenbar efterapning av iPhonen rent fysisk så är även gränssnittet i högsta grad "inspirerat" av iPhone. Man kan ju fundera på vilka signaler det sänder. Tror de att de finns kunder där ute som köper en Galaxy S i tron att det är en iPhone? Eller riktar de sig mot kunder som de tror aldrig sett en iPhone?

Än mer problematiskt för Samsung är att efter släppet av iPhone 4 så framstår de inte bara som fantasilösa imitatörer, utan som fantasilösa amatörer som härmar en produkt som redan är ute, designmässigt. Apple kommer visserligen att fortsätta sälja iPhone 3GS men det är ingen tvekan om att det är iPhone 4 som står för den nya heta designen.

Jo, såg även att IDG har en artikel idag Första titten på Samsung Galaxy S - IDG.se
Något biased, samt att jämföra den med 3Gs är ju lite fel precis som du påpekar..

Edit, han jämför till och med mot en iPhone 2G ser jag nu i artikeln hos IDG.. haha

Pratar om trianglar/sek, att jämföra med megapixel-race vissa tillverkare sysslar med?

Och inget andas ju kvalitet som pianosvart plast

Min farbror har en galaxy s, visst skärmen verkar najs men jag föredrar min ip4 som verkar ha mer realistiska färger än samsungen.
En annan rolig sak är att en av de första apparna min farbror installerade var "appkiller" eller liknande. Bara för att telefonen inte skulle råka köra för mycket appar samtidigt

1
Bevaka tråden