Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2010-06-23 11:01

För att lönen blev ca 4000 kronor fetare än beräknat.

så jäkla glad för att jag glömt bort semestertillägget, blev en rejäl slant mer än jag hoppats på och jag ser fram emot 4 dagar ledigt, och för att jag får chansen att säga GLAD MIDSOMMAR till alla trevliga/coola/snälla/busiga 99:are

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-06-23 21:52
Ursprungligen av Gusten68:

så jäkla glad för att jag glömt bort semestertillägget, blev en rejäl slant mer än jag hoppats på och jag ser fram emot 4 dagar ledigt, och för att jag får chansen att säga GLAD MIDSOMMAR till alla trevliga/coola/snälla/busiga 99:are

Detsamm, Glad midsommar till er alla!

Nu är jag mycket glad. Fick just ett mail från en bekant som meddelade att på måndag, senaste tisdag kommer han ha en iPhone 4 till mig
Nu ska jag bara orka vänta...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-06-26 23:13
Ursprungligen av sirsnurre:

Nu är jag mycket glad. Fick just ett mail från en bekant som meddelade att på måndag, senaste tisdag kommer han ha en iPhone 4 till mig
Nu ska jag bara orka vänta...

Åå, vad jag blir avundsjuk. Men vad roligt för dig, det ska bli kul att få höra om hur den känns!

Ursprungligen av Eva:

Åå, vad jag blir avundsjuk. Men vad roligt för dig, det ska bli kul att få höra om hur den känns!

Jag lovar att så snart som möjligt efter inköpet ge en rapport om hur den är.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2010-06-27 20:04

Säg grattis, jag fyller 20 år idag

Ursprungligen av ledin:

Säg grattis, jag fyller 20 år idag

Grattis! Hoppas du får en go dag!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-27 22:19
Ursprungligen av ledin:

Säg grattis, jag fyller 20 år idag

Grattis pa dig .

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-06-27 22:38
Ursprungligen av ledin:

Säg grattis, jag fyller 20 år idag

Gratulationer!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-06-27 21:56

Stor grattiskram till dig ledin. Hoppas att du har haft en trevlig födelsedag!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-07-01 01:14

Jag har nyligen kommit hem från en konsert med Arcade Fire i Dalhalla.
Helt jävla underbart var det. Detta fick mig bara att gilla deras musik ännu mer.
Lycka

Jag är så jävla glad för att min iPod gick att rädda efter att ha legat och simmat i billigt vin!
(flaskan gick sönder i väskan). En kompis sa att jag skulle lägga den i destillerat vatten i en halvtimma sen in i kylen i två dygn och allt fungerar!! Wohoo!

Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...
Det kan jag också vara så jäkla glad för, Is-kaffe! What an invention!

O för min nya haircut, känner mig ett halvt kilo lättare och redo för sommaren!
*dansar*

Ursprungligen av klarabara:

Jag är så jävla glad för att min iPod gick att rädda efter att ha legat och simmat i billigt vin!
(flaskan gick sönder i väskan). En kompis sa att jag skulle lägga den i destillerat vatten i en halvtimma sen in i kylen i två dygn och allt fungerar!! Wohoo!

Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...
Det kan jag också vara så jäkla glad för, Is-kaffe! What an invention!

O för min nya haircut, känner mig ett halvt kilo lättare och redo för sommaren!
*dansar*

Bildbevis på Haricutten !

Kul att iPoden gick att rädda. Destvatten och kylen var ny för mig...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-01 16:51
Ursprungligen av klarabara:

Jag är så jävla glad för att min iPod gick att rädda efter att ha legat och simmat i billigt vin!
(flaskan gick sönder i väskan). En kompis sa att jag skulle lägga den i destillerat vatten i en halvtimma sen in i kylen i två dygn och allt fungerar!! Wohoo!

Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...
Det kan jag också vara så jäkla glad för, Is-kaffe! What an invention!

O för min nya haircut, känner mig ett halvt kilo lättare och redo för sommaren!
*dansar*

Så många bra saker att vara glad över, vilken bra början på sommaren. Nu kommer det säkert att fortsätta på samma sätt - bara bättre och bättre

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-01 18:29
Ursprungligen av klarabara:

Också jäkla glad för att ha sett Covenant spela på E-tropolis i Berlin..Berliiiin..med iskaffe...

Covenant är bra, hade nöjet att samtala lite kort med Eskil på Sama runt 2007 när han körde sitt sidoprojekt Cement.

Jag är himla glad för att vädret är fint och till helgen åker jag till Roskilde och ser Prince! Wooo!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-01 17:00

Trots att det regnat och blåst på min semesterdag idag så har det varit en bra dag. Först for jag till jobbet och gick igenom fakturor sen for jag till shoppingcentret och hittade SÅ bra saker.
På Åhléns hittade jag en, i mitt tycke, helt perfekt trasmatta till mitt snickarrum. På Rusta hittade jag väldigt fina RÖDA sopsäckar som jag ska samla retur-flaskor och burkar i.

Riktigt bra shopping

(Är man kanske lite knäpp om man blir glad över att hitta fina sopsäckar tro?)

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2010-07-01 18:05
Ursprungligen av Eva:

(Är man kanske lite knäpp om man blir glad över att hitta fina sopsäckar tro?)

Ett av de säkraste tecknen, utan tvekan!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-01 19:58
Ursprungligen av Le:

Ett av de säkraste tecknen, utan tvekan!

Helt klart knäpp alltså

  • Medlem
  • Arvika
  • 2010-07-01 20:05

På tal om min födelsedag...min tjej berättade den kvällen att hon tappat sina känslor för mig (på mindre än tre veckor!). Idag hämtade hon alla sina grejer och gjorde slut
Ja e så jävla ledsen idag!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-01 20:12
Ursprungligen av ledin:

På tal om min födelsedag...min tjej berättade den kvällen att hon tappat sina känslor för mig (på mindre än tre veckor!). Idag hämtade hon alla sina grejer och gjorde slut
Ja e så jävla ledsen idag!

Stackars dig, det gör ont när kärleken tar slut eller försvinner. Vad jobbigt för dig att vara så ledsen nu.
Det tar tid, men smärtan går över. Jag lovar!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-07-02 00:48
Ursprungligen av ledin:

På tal om min födelsedag...min tjej berättade den kvällen att hon tappat sina känslor för mig (på mindre än tre veckor!). Idag hämtade hon alla sina grejer och gjorde slut
Ja e så jävla ledsen idag!

Tjejen har juh inget hjärta... Man kan ju inte göra slut med en kille på hans födelsedag

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-07-03 23:12

Jag är glad för att min gamla Simca Montlhery 1961 gick genom besiktningen UA.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-03 23:20
Ursprungligen av MatsOlov:

Jag är glad för att min gamla Simca Montlhery 1961 gick genom besiktningen UA.

Himmel så bra! Grattis

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-07-04 00:31

Är så glad att tyskland vann matchen mot argentina idag!

Jag har hittat YEAH!

YEAH

En "bildrulle" helt ocensurerad - passa er ni KAN få ngt naket eller äckligt (eller bådadera i samma bild!)..

Enkelt rrecept, ta en bild - inget från nätet, inga screendumps, det måste vara ett mobilkamerafoto och maila det till yeah@yeahyeahyeahyeahyeah.com

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-06 20:55
Ursprungligen av Goflorp:

Jag har hittat YEAH!

YEAH

En "bildrulle" helt ocensurerad - passa er ni KAN få ngt naket eller äckligt (eller bådadera i samma bild!)..

Enkelt rrecept, ta en bild - inget från nätet, inga screendumps, det måste vara ett mobilkamerafoto och maila det till yeah@yeahyeahyeahyeahyeah.com

Detta din tatuering? http://cellblock.com:80/gallery/bYjnoXuJaE_ruZuTEmqM-2-1278439677000.jpg

stämmer!

Så här var bildbeviset.. ville ha bilder av det nu, innan det växer ut. Jag måste hitta mig en ny frisör för hon som klippte mig drog till NL igen...

Bevaka tråden